זהו האיום של איום הגיהינום כדי להגן על הכופרים
עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - בעידן זה, מילות חסרות משמעות של מגינים כגון אחמדיה כת סוטה (חסידיו של נביא שקר) או כתות אחרות כגון מוסלמים שיעים היו מפתיעות כי במידה לפקפק בקוראן, אפילו בבירור בניגוד המילה אללה מרומם .
הקוראן קובע כי הנביא מוחמד (נולד ב מכה, 20 באפריל, 570 - מת מאדינה, 8 ביוני, 632) היה חאתמאן נביין(הנביא האחרון), אבל המעלית האחמדים מירזה גולאם אחמד (קעדאן, פונג'אב, הודו, 1835 - נפטר 26 במאי 1908) כנביא.
יתר על כן, הקוראן אומר LAA raiba fiih (אין ספק בכלל בקוראן הוא) אבל ספק השיעי באותנטיות של הקוראן. עד Tajul Muluk מן סאמפאנג מאדרה השיעי סולן נידון 4 שנות מאסר בגין חילול הדת, תוך הפרה של סעיף 156a של החוק הפלילי, משום שהוא רואה את הקוראן אינו טהור יותר. לאחר מכן טאגול מולוק חייב עונש של 4 שנים. ההחלטה התקבלה כלול קטעים של החלטת בית המשפט העליון (בג"ץ) עם מס '1787 K / PID / 2012 נשלח על ידי בית המשפט העליון לבית המשפט המחוזי (PN) סאמפאנג מאדרה מיום 9 בינואר 2013.
מוזר, כמה אנשים עדיין חושבים כי הכופרים היא רק שימאנג שיעים. האחרים אינם, הסיבה MUI עד עכשיו לא הוציא פאתווה שולל עבור השיעים, ולמרות ההמלצות הקיימות (MUI 1984 ו 2014) עומד להיות מודעים שיעי; ואת MUI הוציא מדריך MUI לדעת ולהיזהר עבור סטיות שיעים באינדונזיה.
הדעות כמה אנשים לעקוף שישנם mu'tadilah השיעי (בינוניים) הוא שבח קרובות והחזיק אופי מסוים (מי לא האשים הביע כשותף השיעי אבל ריחות ריח לטובת השיעים) בעצם עף בעובדה של מגינים מי קול כדי "שמור" טאגול מולוק, החזית השיעה של סמפאנג Madura אשר הוכח לחלל את האיסלאם, רואה את הקוראן להיות טמא.
מי קול להגן על הכפירה השיעית (אשר בעצם הוכיחה לזו שנהרסה, לא רק שיעי סאמפאנג מאדרה, אבל באינדונזיה בכלל) כולל:
ג'לאלודין Rachmat עם בריתם מן IJABI (איגוד Jamaah Ahlul Bait אינדונזיה) נתמכים גם על ידי מולית Musdah penghalal homseks איש להגן לכה שיעים עם "התקפה" בדיאלוג על מצפן MUI הטלביזיה בלילה יום שני (16/9 2013).
שיעים תומכים להגן על סאמפאנג מאדרה Shia אחרים כלומר Haddad Alwipenyanyi אשר מפורסם למדי מי היה דואט עם סוליס. שיר אחד נקרא כן Thoybah, שינתה את המילים בערבית תִשׁבָּחָה על עלי בן אבי טאלב מוגזם (תכונה של השיעה) .בשנת ביקורו הפליטים השיעים סאמפאנג מאדרה, 2012/09/29, הוא (חדד Alwi) אמר , "אף אחד לא רוצה להיכנס לגן עדן לא נבדק, שליח אללה הוא לא רחוק מאיתנו, ואין לי ספק כי השליח לא אוהב אותנו. הסבל של השליח הוא חמור יותר מאשר הבחינה שלנו. "
חיידר בגיר בוס המו"ל מיזן כתב רפובליקת הפצת אידיאולוגיה מוטעה כי הקוראן סבל tahrif (כלומר, שינויים מהטקסט המקורי, אחרי נביא shallalahu "alaihi WA סלאם מת). האשמות בדבר חידר בגיר Tahrif הקוראן, מכיל טענות לגבי הקוראן Tahrif שלהם (שינוי מהטקסט המקורי), כי 200 פסוקים אל-Ahzab הוקרא הראשון. אבל אז יש רק 73 פסוקים שמאל (או חסר על 127 פסוקים). זה נאמר בדעה בכתב רפובליקה, 27 ינואר 2012 מהדורה, ד"ר חידר בגיר כתב מאמר שכותרתו "שוב, שיאה והרמוניה של העם".
אז איך לענות על דעה כאמור?
יש נרטיב אחד או שניים שאומרים את זה ואת זה, מעבר להבנת המיינסטרים של האולמות, לא צריך להיות מובן מאליו. חייב להיות הראשון tash-hih (שימור) הראשון, אם ההיסטוריה היא אותנטית או לא. ההיסטוריה שאומרת שיש שינוי בקוראן, אינה מתקבלת בממוצע. בגלל הסיבה:
(א) בניגוד סורה אל Hijr פסוק 9, כי אללה חשף את הקוראן והוא גם טיפל בו; (ב) בניגוד להיסטוריות חזקות יותר, שהקוראן מושלם, לא השתנה; (ג) בניגוד לאיג'מה של המוסלמים מאז ימי הנביא והחברים, עד עצם היום הזה. מסיבה זו, מנקודת המבט של הדיראיה (מהות החדית), הדדיתות המסבירות את קיומה של הטריפה נדחות. במדע החדית ', חדית שהיא בהחלט סותרת עם נרטיבים חזקים יותר, נדחית ". [אבא אייסיה, פטימה, חדיג'ה].
הקוראן קובע כי הנביא מוחמד (נולד ב מכה, 20 באפריל, 570 - מת מאדינה, 8 ביוני, 632) היה חאתמאן נביין(הנביא האחרון), אבל המעלית האחמדים מירזה גולאם אחמד (קעדאן, פונג'אב, הודו, 1835 - נפטר 26 במאי 1908) כנביא.
יתר על כן, הקוראן אומר LAA raiba fiih (אין ספק בכלל בקוראן הוא) אבל ספק השיעי באותנטיות של הקוראן. עד Tajul Muluk מן סאמפאנג מאדרה השיעי סולן נידון 4 שנות מאסר בגין חילול הדת, תוך הפרה של סעיף 156a של החוק הפלילי, משום שהוא רואה את הקוראן אינו טהור יותר. לאחר מכן טאגול מולוק חייב עונש של 4 שנים. ההחלטה התקבלה כלול קטעים של החלטת בית המשפט העליון (בג"ץ) עם מס '1787 K / PID / 2012 נשלח על ידי בית המשפט העליון לבית המשפט המחוזי (PN) סאמפאנג מאדרה מיום 9 בינואר 2013.
מוזר, כמה אנשים עדיין חושבים כי הכופרים היא רק שימאנג שיעים. האחרים אינם, הסיבה MUI עד עכשיו לא הוציא פאתווה שולל עבור השיעים, ולמרות ההמלצות הקיימות (MUI 1984 ו 2014) עומד להיות מודעים שיעי; ואת MUI הוציא מדריך MUI לדעת ולהיזהר עבור סטיות שיעים באינדונזיה.
הדעות כמה אנשים לעקוף שישנם mu'tadilah השיעי (בינוניים) הוא שבח קרובות והחזיק אופי מסוים (מי לא האשים הביע כשותף השיעי אבל ריחות ריח לטובת השיעים) בעצם עף בעובדה של מגינים מי קול כדי "שמור" טאגול מולוק, החזית השיעה של סמפאנג Madura אשר הוכח לחלל את האיסלאם, רואה את הקוראן להיות טמא.
מי קול להגן על הכפירה השיעית (אשר בעצם הוכיחה לזו שנהרסה, לא רק שיעי סאמפאנג מאדרה, אבל באינדונזיה בכלל) כולל:
ג'לאלודין Rachmat עם בריתם מן IJABI (איגוד Jamaah Ahlul Bait אינדונזיה) נתמכים גם על ידי מולית Musdah penghalal homseks איש להגן לכה שיעים עם "התקפה" בדיאלוג על מצפן MUI הטלביזיה בלילה יום שני (16/9 2013).
שיעים תומכים להגן על סאמפאנג מאדרה Shia אחרים כלומר Haddad Alwipenyanyi אשר מפורסם למדי מי היה דואט עם סוליס. שיר אחד נקרא כן Thoybah, שינתה את המילים בערבית תִשׁבָּחָה על עלי בן אבי טאלב מוגזם (תכונה של השיעה) .בשנת ביקורו הפליטים השיעים סאמפאנג מאדרה, 2012/09/29, הוא (חדד Alwi) אמר , "אף אחד לא רוצה להיכנס לגן עדן לא נבדק, שליח אללה הוא לא רחוק מאיתנו, ואין לי ספק כי השליח לא אוהב אותנו. הסבל של השליח הוא חמור יותר מאשר הבחינה שלנו. "
חיידר בגיר בוס המו"ל מיזן כתב רפובליקת הפצת אידיאולוגיה מוטעה כי הקוראן סבל tahrif (כלומר, שינויים מהטקסט המקורי, אחרי נביא shallalahu "alaihi WA סלאם מת). האשמות בדבר חידר בגיר Tahrif הקוראן, מכיל טענות לגבי הקוראן Tahrif שלהם (שינוי מהטקסט המקורי), כי 200 פסוקים אל-Ahzab הוקרא הראשון. אבל אז יש רק 73 פסוקים שמאל (או חסר על 127 פסוקים). זה נאמר בדעה בכתב רפובליקה, 27 ינואר 2012 מהדורה, ד"ר חידר בגיר כתב מאמר שכותרתו "שוב, שיאה והרמוניה של העם".
אז איך לענות על דעה כאמור?
יש נרטיב אחד או שניים שאומרים את זה ואת זה, מעבר להבנת המיינסטרים של האולמות, לא צריך להיות מובן מאליו. חייב להיות הראשון tash-hih (שימור) הראשון, אם ההיסטוריה היא אותנטית או לא. ההיסטוריה שאומרת שיש שינוי בקוראן, אינה מתקבלת בממוצע. בגלל הסיבה:
(א) בניגוד סורה אל Hijr פסוק 9, כי אללה חשף את הקוראן והוא גם טיפל בו; (ב) בניגוד להיסטוריות חזקות יותר, שהקוראן מושלם, לא השתנה; (ג) בניגוד לאיג'מה של המוסלמים מאז ימי הנביא והחברים, עד עצם היום הזה. מסיבה זו, מנקודת המבט של הדיראיה (מהות החדית), הדדיתות המסבירות את קיומה של הטריפה נדחות. במדע החדית ', חדית שהיא בהחלט סותרת עם נרטיבים חזקים יותר, נדחית ". [אבא אייסיה, פטימה, חדיג'ה].
עם התמיכה של השיעה נגד Tajul Muluk סולן רואי הקוראן אינו טהור יותר, ומתברר שזה הוכח במקרה לגיטימי דרך בתי המשפט לרמה של MA (בית המשפט עליון), ברור כי השיעים פגיעים בדימוי דת. וזה לא רק השיעי Sampang Madura, אבל זה השיעה באינדונזיה, עם הראיות שיעיות הסולן במקומות שונים תומך גם סולן הלהקה שיעית Tajul Muluk yangmenodai הדת.
לא האמין למראה הקוראן הוא פוגע באיסלאם בבירור. לנוכח כל המוסלמים. זה מאוד מוזר, במיוחד כאשר דמות אסלאמית אחד, ועדיין להיות רך אפילו להגן על השיעים. זה היה מאוד מוזר. גם להיות אחראי בעולם הבא לאחר מכן, מול האיום של ייסורים נוראים של גיהנום.
על כאב קשה מאוד
זה חייב להתממש בפועל, ולא מאמין נגד המילה של אללה Ta'ala זה מסוכן מאוד עבור מי אמר שזה עלול אפילו להזיק לאנשים אחרים אשר מושפעים עם זה. אז באופן טבעי, אם כדי sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאם לאיים לגיהנום על אנשים רק בגלל שהוא דיבר מילה אחת.
حديث أبي هريرة رضي الله عنه: أنه سمع رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول إن العبد ليتكلم بالكلمة ينزل بها في النار أبعد ما بين المشرق والمغرب.
זה היה מסופר מאבו Hurairah r.a, אמר: שמעתי את שליח s.a.w אמר: לפעמים עובד לומר משפט אחד (מילה אחת) שגרמה לו להחליק לתוך הגיהינום בתוכו בין מזרח ומערב. (Ruiwayat חדית 'אל-בוכרי ומוסלמים).
عن أبي هريرة قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم إن الرجل ليتكلم بالكلمة لا يرى بها بأسا يهوي بها سبعين خريفا في النار قال هذا حديث حسن غريب من هذا الوجه *.
מאבו Hurairah, אמר; Sallallaahu הנביא "alaihi WA סלאם אמר: 'ואכן, זה יכול להיות מישהו אומר מילה חשב שזה בסדר, אבל עם רק החליק לתוך באש הגיהינום עבור שבעים העונה' (דווח ע"י At-Tirmidhi, אמר בחדית זה חסן ע'ריב כיוון, ואחמד - 6917).
לגבי מגיני נביא שקר (חשוף גם למי להגן על חסידיו של נביא שקר, כמו להגן האחמדים גם בעצם להגן על נביא שקר), ב Musnad אל-Humaidi מסופר:
1230- حدثنا الحميدى قال حدثنا سفيان قال حدثنا عمران بن ظبيان عن رجل من بنى حنيفة أنه سمعه يقول قال لى أبو هريرة: أتعرف رجالا? قلت: نعم. قال: فإنى سمعت رسول الله -صلى الله عليه وسلم- يقول: «ضرسه فى النار أعظم من أحد». فكان أسلم ثم ارتد ولحق بمسيلمة. ) مسند الحميدي - مكنز - (3/409) (
מ אימראן בן דאביאן של אחד באנו חניפה (שבטים כי נביא שקר, מוסימימה אל-קדז'ב) כי שמע אותו, הוא אמר, אבו חרארה אמר לי: דע את זה אתה (אדם בשם) ער ראג׳ג׳ל ? אני עונה: כן. הוא (אבו חרארה) אמר:! הו שמעתי סאליהו הנביא "אלהיהי וא סלאם אמר: 'שיניים טוחנות שיניים (ער ראג׳ג׳ל) בגיהנום יותר מאשר אהוד הר'. הוא פעם היה התאסלם ואז ליפול משם ולהצטרף מוסימימה אל-קדז'ב (נביא שקר). (מוסנאד אל-חמידי).
המגינים היו מאוימים העונש של נביא השקר הם מאוד חזקים. כולל מגיני האחמדית הוא בעצם מגינים נביא שקר, כי חסידיו אחמדיה של נביא שקר מירזה גולאם אחמד.
סאף אבן עומר מסופר מן תולעיחה של איקרימה מאבו חרארה אמר, "יום אחד ישבתי בצד של הנביא עם קבוצה של אנשים, בעיצומו של בן ההווה שלנו א-ראג'אל אנפאווה. הנביא אמר,
إن فيكم لرجلا ضرسه فى النار أعظم من أحد
"ביניכם יש מי בשיניים לעזאזל טוחנות יותר הגדולות ההר אהוד."
ואז אני (אבו חרארה) לב שכל שהשתתפו מתה, ומי שחי רק אותי ואת ער ראג׳ג׳ל. כל כך פחדתי להיות אחד שהוזכר על ידי הנביא עד ער ראג׳ג׳ל החוצה אחרי מוסימימה אל-קדז'ב ולאשר הנבואה שלו. ואכן דיבה ער ראג׳ג׳ל גדול יותר מזה שמציבה דיבה מוסימימה אל-קדז'ב. "זה היה מסופר על ידי אבן האם-חאק המורה, מאבו חרארה. (ראה אבן קתיר, אל-בידיה וואן-ניהיה, בדיון של נביא שקר מוסימימה אל-קדז'ב, או לראות את הספר הארטונו אחמד ג'איז, נביאי השקר נאמן כופר, ספריית אל-קאוטסר, ג'קרטה, 2007, פרק שקר הנביא הרצאה אל-קדז'ב).
עם האיום הנורא הזה, יש חשש מאובדן האמונה בשל הגנה על אחמדיה. דוגמה לכך היא כתבה בשם "שומרי אחמדיה" של האחמדיה, האם זה נחוץ להיות הגוף של דישולטי ? (ראה
לכן האיום הקשה של שליח אללה על אדם שדבריו נחשבו לא ברורים (למרות שזה היה מזיק מאוד לדת), גרמו לגלישה לגיהינום במרחק של 70 שנה בלבד (נסיעה). תוך כדי הגנה על נביא שקר, טוחנות בגיהינום הם גדולים יותר מאשר הר אהוד. איזו זוועה. אבל עכשיו כמה אמיץ הם לדבר בחוסר זהירות, רק כדי להגן על חסידי נביאי שקר וכיתות כופרים כמו שיעים ואחרים.
ini adalah alamat bitcoin saya : 32Ns1GyEd6JjJppPDXDWSpVC6Sqy2DDY62
ini adalah alamat bitcoin saya : 32Ns1GyEd6JjJppPDXDWSpVC6Sqy2DDY62
Loading...
0 Response to "זהו האיום של איום הגיהינום כדי להגן על הכופרים"
Posting Komentar