הירשם של קסאר לאילאטול, תפילה, ומאפיינים של אנשים שמקבלים את זה
עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - לילטר קדר הוא הלילה שכל המוסלמים רוצים לקבל אותו. כי הלילה הזה לילה יותר מאלף חודשים. כל סימן של טטיאנה קאדר, מה לגבי תפילה איך להשיג את זה ואת מי שהכניס אותו ? בעזרת השם, מאמר זה דן בו.
משמעותו של לילטול קדר
ליילת אל-קאדר מורכב משני הא כלומר להתחיל (ليلة) ואל קאדר (القدر). בשפה, המשמעות היא שחורה. לכן לילה ושער שחור סם- אותו דבר נקראים ליל (לילי). הלילה מתחיל משקיעה לזריחה.
ואילו אל קדר פירושו פאר או נחישות. לכן, לילטר קדר בשפה אומר שזה לילה של תהילה או לילה של אישור.
אללה סובהנהו וואטאלה אמר:
إنا أنزلناه في ليلة القدر
"אכן, יש לנו את זה למטה (הקוראן) ב ליל הכוח" (מכתב הקוראן אל-קאדר:. 1)
כאשר פירש את הפסוק הזה, הסביר בויה חמקא בפרשנות אל-אזהר:
כלומר אללה לריבונו של עולם שלחה את הקוראן היה הראשון לנביאו על טטיאנה קאדר, את הלילה הגורלי.
קדר פירושו פאר. גם יכולה להתפרש ליילת אל קאדר הוא הלילה של נחישות כי באותה תקופה היה את האמצעים שנקבעו מלכתחילה יילקחו על ידי שליח שלו במתן הדרכה לאנושות. שתי משמעויות אלו עשויות לשמש.
אם השתמש במובן של תהילה, ואז להתחיל ערב התהילה האולטימטיבית העניקה הנביא סאליאלאהו כאשר מלאך גבריאל סורת אל-עלק הוריד מכתב ראשוני אליו במערת הירה. מאז אותו לילה התהילה של האנושות נאורה נשללה מן החושך אל האור של אלוהים המפואר.
ואם זה אומר נחישות, זה אומר כי בלילה זה התחיל בקביעת הקו המפריד בין הכפר באמונה, בורות לאיסלאם, פוליתאיזם למונותיאיזם. אל תתעסקו יותר. ועם שתי מסקנות אלה, נראה כי הערב היה לילה מיוחד של כל הלילות.
סגולה של לילאת קדר
סגולה של לילטר קדר לתהילה זו יש מעלות רבות. להלן חמש מעלות המעלות של לילטר קדר:
1. להוריד את הקוראן
כמו אללה אומר סורה אל-קאדר בפסקה 1 לעיל: "אכן, יש לנו את זה (בקוראן) ב ליל הכוח" (מכתב הקוראן אל-קאדר:. 1)
ישנם שני הסברים לגבי הקוראן הוא הירידה בסעיף אל קאדר 1 של זה בגלל העובדה שהקוראן ירד בהדרגה במגוון יום, ערב והירח במשך כ 23 שנים.
ראשית, הירידה הקוראן כמו גם מן מחפוז לאַווה כדי באַיטול יזזאַה. שנית, הירידה הראשונה הקוראן לנביא מוחמד גם סימון המינוי שלו כנביא. אז הוא קיבל את ההתגלות הראשונה במערה של חירה.
2. יותר מאלף חודשים
זהו מכוח יוצא דופן של טטיאנה קאדר אז כל שנה הוא מבוקש על ידי מוסלמים ברחבי העולם. הלילה הזה טוב יותר מאלף חודשים, כדבריו:
ليلة القدر خير من ألف شهر
"ליל התהילה הוא יותר מאלף חודשים" (סורת אל-קאדר: 3)
כאשר מפרש פסוק זה, שייח העז וואַהבאַה זוהאַילי איז אַן ינטערפּריטיישאַן אל מוניר הסביר כי מעשים טובים בלילה טטיאנה הקדר עדיף מעשים באלף חודשים לא את הרמה טטיאנה.
3. לילה מלא ברכות
לילך קדר הוא לילה מבורך. זה היה מדובר מודעה-הדוכן, פסק 3: "הרי לנו חשפנו אותו בליל מבורך אנו היו זה שנתן את האזהרה"
4. קביעת כל העניינים
"באותו לילה את המלאכים ואת המלאך גבריאל עם היתרי הלורד שלו להסדיר את כל העניינים" (מכתב הקוראן אל-קדר:. 4)
כאשר מפרשים פסוק זה, שייח העז וואהבה זהילי הסביר כי בלילה זה היה אללה מצווה כל הדברים הוא ירצה עוד שנה; מקרי מוות, מזון ועוד. לאחר מצווה כל דברים, אלוהים והושיט המלאכים השולטים בו, הם ממוספרים ארבע: גבריאל, מיכאל, ישרפיל ו עזראל "ברכת אלאהיימוס.
5. סליחת אלוהים
התפללות על הלילה הזה, מלבד שיש פרס גדול גם מקבל מחילה של אלוהים על חטאי העבר. כשהשמועה סאליהו הנביא "אליהי וסאלם:
העדה לילד
"מי טטיאנה קדר תפילות בלילה בגלל אמונת גמול מצפה מן אללה, חטאיו נסלחו בעבר" (ההיסטוריה של החדית '. בוכארי)
לאדארטול קדר
מתי הוא תאריך לילטר קדר ? בשנת סורה אל בקארה פסוק 185 הסביר כי הירידה הקוראן הרמדאן. בעוד אל-קאדר סעיף 1 הצהיר כי אללה חשף את הקוראן ב טטיאנה קאדר לילה. אז למסקנה, היא מתרחשת בחודש הרמדאן והוא יורד כל שנה באותו החודש.
בוקה חאמקהכתב פרשנות אל-אזהר:
טטיאנה קאדר מתי זה ? הקוראן כבר הסביר סורה אל בקארה 185 כי רמדאן הוא החודש שבו לליגת המשנה הקוראן כמו הדרכה עבור האנושות ואת ההסברים של ההוראות ואת ההפרדה בין האמת והשקר עם.
אבל הדיבורים באריכות בין המומחים של חדית והיסטוריה, כאשר הגעתו של טטיאנה קאדר. אז בספר פתח אל-בארי שר בוכרי מ אבן חג'ר אל-עסקלאני המפורסם, הוא מועתק לא פחות ישנם 45 נדר בליל קאדר לעלתול אחד לפי חוקרים מציינים כי אחי; מאז הלילה הראשון של הרמדאן עד הערב של 29 או 30 לילות הרמדאן, ישנם חוקרים שחגגו באותו הלילה בספר. והכול היה כשורה ידי אַש סיוקאַני איז ציטירטן אין נאַילול אַוטער.
יש היסטוריה בחדית של בוכרי דירהואקן אבו סעיד אל ח'דרי כי בליל כמה צדק, מומלץ כי כל לילה של הרמדאן היה מרוענן ומלא מגוון של הפולחן. אבל יש גם היסטוריה חזקה כי טטיאנה קאדר זה בסוף עשרת לילות הרמדאן. מכיוון מאז ליל 21 הנביא לחזק הפולחן שלה מאשר הלילות לפני, עד שהוא מתעורר משפחתו הייתה ישנה.
אז בעניין מועד טטיאנה קאדר, המלומדים לא יכול להגיד. אך הדעה הנחרצת ואמרה כי הוא נופל בליל המוזר בעשרת הימים האחרונים של חודש הרמדאן. היא מבוססת על דברי הנביא:
إنى أريت ليلة القدر, وإنى نسيتها, وإنها فى العشر الأواخر فى وتر
"באמת שאני הראיתי טטיאנה קדר, אז שכחתי לשכוח- -או ואז חפש אותו בעשרת הלילות האחרונים, על הלילות המוזרים" (מוטאפה עליא)
באופן ספציפי יותר, ישנם שלושה חדית שאומר טטיאנה קאדר נופל על ה -27 של הרמדאן.
قال أبى والله الذى لا إله إلا هو إنها لفى رمضان - يحلف ما يستثنى - ووالله إنى لأعلم أى ليلة هى. هى الليلة التى أمرنا بها رسول الله -صلى الله عليه وسلم- بقيامها هى ليلة صبيحة سبع وعشرين وأمارتها أن تطلع الشمس فى صبيحة يومها بيضاء لا شعاع لها.
עובי (בן קעב) אמר, "חי אללה, כי אין אלוהים אבל הוא. ואכן הוא (טטיאנה קאדר) התרחש בחודש הרמדאן. ובשביל למען השם! אני יודע כי הלילה. הוא היה הלילה כי סאליהו הנביא "אליהי וסאלם הורה לנו ביטע וואַרטן, הלילה כי 27. וכמו השלט הוא בזריחת הבוקר עם קרן אור לבן כי לא מסנוורת. "(ההיסטוריה של החדית '. מוסלמי)
قال أبى فى ليلة القدر والله إنى لأعلمها وأكثر علمى هى الليلة التى أمرنا رسول الله -صلى الله عليه وسلم- بقيامها هى ليلة سبع وعشرين - وإنما شك شعبة فى هذا الحرف - هى الليلة التى أمرنا بها رسول الله -صلى الله عليه وسلم-.
עובי ( קעב) אמר על טטיאנה קאדר, "חי אללה, אני יודע שהוא (טטיאנה קאדר) הוא הלילה כי סאליהו הנביא "אליהי וסאלם הורה ביטע וואַרטן, הלילה כי 27." שועבה (אחד המספרים) מהססים עם המילה "אמראנה" או "צוגעבןבייַשפּיל זעןאויך:". (ההיסטוריה של החדית '. מוסלמי)
בחדית אחר סאליהו הנביא "אליהי וסאלם אמר:
من كان متحريها فليتحرها فى ليلة سبع وعشرين
"מי שרוצה לחפש אותו, לתת לו לחפש אותו בליל 27" (ההיסטוריה של החדית '. אחמד)
בהתבסס על חדית'ים אלה, כמה חוקרים מאמינים כי טטיאנה קדר מתרחש בליל ה -27. עם זאת, מלומד מסביר כי מדינות חדית כי טטיאנה קאדר רק פעם קרה בליל ה -27. כמו בשנים אחרות, הוא לא יכול להיות הוברר אם היא מתרחשת בערב של ה -21, בערב של 23, בליל ה -25, הלילה של ה -27 או ה -29 בלילה.
סימן של לילתול קדר
מדעי לא יכול להיות בטוח כיצד הנפילה טטיאנה קדר. עם זאת, ישנם מספר חדית שאומר טטיאנה קדר סימנים.
ليلة القدر ليلة سمحة طلقة لا حارة ولا باردة تصبح الشمس صبيحتها ضعيفة حمراء
"ליילת אל-קאדר לילה מלא רכות, שמש, לא כל כך חם, ולא כל כך קר בשמש הבוקר זורחת חלש להופיע אדמדם." (ההיסטוריה של החדית '. אתא תיאיליסי עם סנד טוב פי היטסמי)
إن أمارة ليلة القدر أنها صافية بلجة كأن فيها قمرا ساطعا ساكنة ساجية لا برد فيها ولا حر ولا يحل لكوكب أن يرمى به فيها حتى تصبح وإن أمارتها أن الشمس صبيحتها تخرج مستوية ليس لها شعاع مثل القمر ليلة البدر ولا يحل للشيطان أن يخرج معها يومئذ
"אכן, סימן טטיאנה קדר ברור שוב אור, כאילו ירח מואר, שקט שוב מגניב, לא קר לו אין חום ואין שום כוכבי הטלה (מטאורים) באותו לילה עד הבוקר, ולמעשה סימן כי הוא בבוקר, השמש יצאה מושלמת בלי שום בוהק לעברו, כמו הירח בליל ירח מלא. סיתיתאן לא חוקי לצאת ביחד (טטיאנה קדר) באותו יום ". (ההיסטוריה של החדית ' אחמד;. חסן)
עובי אבן קעב מסביר:
وأمارتها أن تطلع الشمس فى صبيحة يومها بيضاء لا شعاع لها
"..אתה כסימן הוא בזריחת הבוקר עם אור לבן שאינו זרח מסנוור." (ההיסטוריה של החדית '. מוסלמי)
أريت ليلة القدر ثم أنسيتها وأرانى صبحها أسجد فى ماء وطين
"הוכח לי טטיאנה קדר, אז אני נעשיתי לשכוח אותו, וראיתי את זה בעצמי להשתטח על קרקע ומים בבוקר." (ההיסטוריה של החדית '. מוסלמי)
אז לסיכום, המבוסס על חדית'ים לעיל, ישנם חמישה סימנים טטיאנה קאדר כלומר:
הלילה היה יחסית ברור ושמיים בהירים
הלילה וחווה לא היה חם, ולא קר מדי
הלילה לא היה מטאור
לפעמים יורד גשם בלילה
למחרת בבוקר זרחה השמש עם אור מושלם, לבן יחסית לא מסנוור
קראו גם: מתפלל ויטר
תפילת לילדר קדר
ישנה תפילה לימד על ידי סאליהו הנביא "אליהי וסאלם לקרוא כאשר אנו נתקלים טטיאנה קאדר. תפילה זו נשאלת על ידי אנהה עאישה ראדי, אותתה כי עם לב לסימני טטיאנה קדר, הוא ידע מתי הלילה טוב יותר מאשר זה אלף שנה.
גם אם אנחנו לא יודעים בדיוק למרות שקראתי את השלט טטיאנה קאדר, תפילה זו צריכה להתבצע הלילות של חודש הרמדאן, ובעיקר 10 הימים האחרונים, כך שכאשר הזמן היה באמת טטיאנה קאדר, התפללנו עם הכי מדויק לימד על ידי סאליהו הנביא "אליהי וסאלם.
טטיאנה קאדר התפילות הן:
משמעותו של לילטול קדר
ליילת אל-קאדר מורכב משני הא כלומר להתחיל (ليلة) ואל קאדר (القدر). בשפה, המשמעות היא שחורה. לכן לילה ושער שחור סם- אותו דבר נקראים ליל (לילי). הלילה מתחיל משקיעה לזריחה.
ואילו אל קדר פירושו פאר או נחישות. לכן, לילטר קדר בשפה אומר שזה לילה של תהילה או לילה של אישור.
אללה סובהנהו וואטאלה אמר:
إنا أنزلناه في ليلة القدر
"אכן, יש לנו את זה למטה (הקוראן) ב ליל הכוח" (מכתב הקוראן אל-קאדר:. 1)
כאשר פירש את הפסוק הזה, הסביר בויה חמקא בפרשנות אל-אזהר:
כלומר אללה לריבונו של עולם שלחה את הקוראן היה הראשון לנביאו על טטיאנה קאדר, את הלילה הגורלי.
קדר פירושו פאר. גם יכולה להתפרש ליילת אל קאדר הוא הלילה של נחישות כי באותה תקופה היה את האמצעים שנקבעו מלכתחילה יילקחו על ידי שליח שלו במתן הדרכה לאנושות. שתי משמעויות אלו עשויות לשמש.
אם השתמש במובן של תהילה, ואז להתחיל ערב התהילה האולטימטיבית העניקה הנביא סאליאלאהו כאשר מלאך גבריאל סורת אל-עלק הוריד מכתב ראשוני אליו במערת הירה. מאז אותו לילה התהילה של האנושות נאורה נשללה מן החושך אל האור של אלוהים המפואר.
ואם זה אומר נחישות, זה אומר כי בלילה זה התחיל בקביעת הקו המפריד בין הכפר באמונה, בורות לאיסלאם, פוליתאיזם למונותיאיזם. אל תתעסקו יותר. ועם שתי מסקנות אלה, נראה כי הערב היה לילה מיוחד של כל הלילות.
סגולה של לילאת קדר
סגולה של לילטר קדר לתהילה זו יש מעלות רבות. להלן חמש מעלות המעלות של לילטר קדר:
1. להוריד את הקוראן
כמו אללה אומר סורה אל-קאדר בפסקה 1 לעיל: "אכן, יש לנו את זה (בקוראן) ב ליל הכוח" (מכתב הקוראן אל-קאדר:. 1)
ישנם שני הסברים לגבי הקוראן הוא הירידה בסעיף אל קאדר 1 של זה בגלל העובדה שהקוראן ירד בהדרגה במגוון יום, ערב והירח במשך כ 23 שנים.
ראשית, הירידה הקוראן כמו גם מן מחפוז לאַווה כדי באַיטול יזזאַה. שנית, הירידה הראשונה הקוראן לנביא מוחמד גם סימון המינוי שלו כנביא. אז הוא קיבל את ההתגלות הראשונה במערה של חירה.
2. יותר מאלף חודשים
זהו מכוח יוצא דופן של טטיאנה קאדר אז כל שנה הוא מבוקש על ידי מוסלמים ברחבי העולם. הלילה הזה טוב יותר מאלף חודשים, כדבריו:
ليلة القدر خير من ألف شهر
"ליל התהילה הוא יותר מאלף חודשים" (סורת אל-קאדר: 3)
כאשר מפרש פסוק זה, שייח העז וואַהבאַה זוהאַילי איז אַן ינטערפּריטיישאַן אל מוניר הסביר כי מעשים טובים בלילה טטיאנה הקדר עדיף מעשים באלף חודשים לא את הרמה טטיאנה.
3. לילה מלא ברכות
לילך קדר הוא לילה מבורך. זה היה מדובר מודעה-הדוכן, פסק 3: "הרי לנו חשפנו אותו בליל מבורך אנו היו זה שנתן את האזהרה"
4. קביעת כל העניינים
"באותו לילה את המלאכים ואת המלאך גבריאל עם היתרי הלורד שלו להסדיר את כל העניינים" (מכתב הקוראן אל-קדר:. 4)
כאשר מפרשים פסוק זה, שייח העז וואהבה זהילי הסביר כי בלילה זה היה אללה מצווה כל הדברים הוא ירצה עוד שנה; מקרי מוות, מזון ועוד. לאחר מצווה כל דברים, אלוהים והושיט המלאכים השולטים בו, הם ממוספרים ארבע: גבריאל, מיכאל, ישרפיל ו עזראל "ברכת אלאהיימוס.
5. סליחת אלוהים
התפללות על הלילה הזה, מלבד שיש פרס גדול גם מקבל מחילה של אלוהים על חטאי העבר. כשהשמועה סאליהו הנביא "אליהי וסאלם:
העדה לילד
"מי טטיאנה קדר תפילות בלילה בגלל אמונת גמול מצפה מן אללה, חטאיו נסלחו בעבר" (ההיסטוריה של החדית '. בוכארי)
לאדארטול קדר
מתי הוא תאריך לילטר קדר ? בשנת סורה אל בקארה פסוק 185 הסביר כי הירידה הקוראן הרמדאן. בעוד אל-קאדר סעיף 1 הצהיר כי אללה חשף את הקוראן ב טטיאנה קאדר לילה. אז למסקנה, היא מתרחשת בחודש הרמדאן והוא יורד כל שנה באותו החודש.
בוקה חאמקהכתב פרשנות אל-אזהר:
טטיאנה קאדר מתי זה ? הקוראן כבר הסביר סורה אל בקארה 185 כי רמדאן הוא החודש שבו לליגת המשנה הקוראן כמו הדרכה עבור האנושות ואת ההסברים של ההוראות ואת ההפרדה בין האמת והשקר עם.
אבל הדיבורים באריכות בין המומחים של חדית והיסטוריה, כאשר הגעתו של טטיאנה קאדר. אז בספר פתח אל-בארי שר בוכרי מ אבן חג'ר אל-עסקלאני המפורסם, הוא מועתק לא פחות ישנם 45 נדר בליל קאדר לעלתול אחד לפי חוקרים מציינים כי אחי; מאז הלילה הראשון של הרמדאן עד הערב של 29 או 30 לילות הרמדאן, ישנם חוקרים שחגגו באותו הלילה בספר. והכול היה כשורה ידי אַש סיוקאַני איז ציטירטן אין נאַילול אַוטער.
יש היסטוריה בחדית של בוכרי דירהואקן אבו סעיד אל ח'דרי כי בליל כמה צדק, מומלץ כי כל לילה של הרמדאן היה מרוענן ומלא מגוון של הפולחן. אבל יש גם היסטוריה חזקה כי טטיאנה קאדר זה בסוף עשרת לילות הרמדאן. מכיוון מאז ליל 21 הנביא לחזק הפולחן שלה מאשר הלילות לפני, עד שהוא מתעורר משפחתו הייתה ישנה.
אז בעניין מועד טטיאנה קאדר, המלומדים לא יכול להגיד. אך הדעה הנחרצת ואמרה כי הוא נופל בליל המוזר בעשרת הימים האחרונים של חודש הרמדאן. היא מבוססת על דברי הנביא:
إنى أريت ليلة القدر, وإنى نسيتها, وإنها فى العشر الأواخر فى وتر
"באמת שאני הראיתי טטיאנה קדר, אז שכחתי לשכוח- -או ואז חפש אותו בעשרת הלילות האחרונים, על הלילות המוזרים" (מוטאפה עליא)
באופן ספציפי יותר, ישנם שלושה חדית שאומר טטיאנה קאדר נופל על ה -27 של הרמדאן.
قال أبى والله الذى لا إله إلا هو إنها لفى رمضان - يحلف ما يستثنى - ووالله إنى لأعلم أى ليلة هى. هى الليلة التى أمرنا بها رسول الله -صلى الله عليه وسلم- بقيامها هى ليلة صبيحة سبع وعشرين وأمارتها أن تطلع الشمس فى صبيحة يومها بيضاء لا شعاع لها.
עובי (בן קעב) אמר, "חי אללה, כי אין אלוהים אבל הוא. ואכן הוא (טטיאנה קאדר) התרחש בחודש הרמדאן. ובשביל למען השם! אני יודע כי הלילה. הוא היה הלילה כי סאליהו הנביא "אליהי וסאלם הורה לנו ביטע וואַרטן, הלילה כי 27. וכמו השלט הוא בזריחת הבוקר עם קרן אור לבן כי לא מסנוורת. "(ההיסטוריה של החדית '. מוסלמי)
قال أبى فى ليلة القدر والله إنى لأعلمها وأكثر علمى هى الليلة التى أمرنا رسول الله -صلى الله عليه وسلم- بقيامها هى ليلة سبع وعشرين - وإنما شك شعبة فى هذا الحرف - هى الليلة التى أمرنا بها رسول الله -صلى الله عليه وسلم-.
עובי ( קעב) אמר על טטיאנה קאדר, "חי אללה, אני יודע שהוא (טטיאנה קאדר) הוא הלילה כי סאליהו הנביא "אליהי וסאלם הורה ביטע וואַרטן, הלילה כי 27." שועבה (אחד המספרים) מהססים עם המילה "אמראנה" או "צוגעבןבייַשפּיל זעןאויך:". (ההיסטוריה של החדית '. מוסלמי)
בחדית אחר סאליהו הנביא "אליהי וסאלם אמר:
من كان متحريها فليتحرها فى ليلة سبع وعشرين
"מי שרוצה לחפש אותו, לתת לו לחפש אותו בליל 27" (ההיסטוריה של החדית '. אחמד)
בהתבסס על חדית'ים אלה, כמה חוקרים מאמינים כי טטיאנה קדר מתרחש בליל ה -27. עם זאת, מלומד מסביר כי מדינות חדית כי טטיאנה קאדר רק פעם קרה בליל ה -27. כמו בשנים אחרות, הוא לא יכול להיות הוברר אם היא מתרחשת בערב של ה -21, בערב של 23, בליל ה -25, הלילה של ה -27 או ה -29 בלילה.
סימן של לילתול קדר
מדעי לא יכול להיות בטוח כיצד הנפילה טטיאנה קדר. עם זאת, ישנם מספר חדית שאומר טטיאנה קדר סימנים.
ليلة القدر ليلة سمحة طلقة لا حارة ولا باردة تصبح الشمس صبيحتها ضعيفة حمراء
"ליילת אל-קאדר לילה מלא רכות, שמש, לא כל כך חם, ולא כל כך קר בשמש הבוקר זורחת חלש להופיע אדמדם." (ההיסטוריה של החדית '. אתא תיאיליסי עם סנד טוב פי היטסמי)
إن أمارة ليلة القدر أنها صافية بلجة كأن فيها قمرا ساطعا ساكنة ساجية لا برد فيها ولا حر ولا يحل لكوكب أن يرمى به فيها حتى تصبح وإن أمارتها أن الشمس صبيحتها تخرج مستوية ليس لها شعاع مثل القمر ليلة البدر ولا يحل للشيطان أن يخرج معها يومئذ
"אכן, סימן טטיאנה קדר ברור שוב אור, כאילו ירח מואר, שקט שוב מגניב, לא קר לו אין חום ואין שום כוכבי הטלה (מטאורים) באותו לילה עד הבוקר, ולמעשה סימן כי הוא בבוקר, השמש יצאה מושלמת בלי שום בוהק לעברו, כמו הירח בליל ירח מלא. סיתיתאן לא חוקי לצאת ביחד (טטיאנה קדר) באותו יום ". (ההיסטוריה של החדית ' אחמד;. חסן)
עובי אבן קעב מסביר:
وأمارتها أن تطلع الشمس فى صبيحة يومها بيضاء لا شعاع لها
"..אתה כסימן הוא בזריחת הבוקר עם אור לבן שאינו זרח מסנוור." (ההיסטוריה של החדית '. מוסלמי)
أريت ليلة القدر ثم أنسيتها وأرانى صبحها أسجد فى ماء وطين
"הוכח לי טטיאנה קדר, אז אני נעשיתי לשכוח אותו, וראיתי את זה בעצמי להשתטח על קרקע ומים בבוקר." (ההיסטוריה של החדית '. מוסלמי)
אז לסיכום, המבוסס על חדית'ים לעיל, ישנם חמישה סימנים טטיאנה קאדר כלומר:
הלילה היה יחסית ברור ושמיים בהירים
הלילה וחווה לא היה חם, ולא קר מדי
הלילה לא היה מטאור
לפעמים יורד גשם בלילה
למחרת בבוקר זרחה השמש עם אור מושלם, לבן יחסית לא מסנוור
קראו גם: מתפלל ויטר
תפילת לילדר קדר
ישנה תפילה לימד על ידי סאליהו הנביא "אליהי וסאלם לקרוא כאשר אנו נתקלים טטיאנה קאדר. תפילה זו נשאלת על ידי אנהה עאישה ראדי, אותתה כי עם לב לסימני טטיאנה קדר, הוא ידע מתי הלילה טוב יותר מאשר זה אלף שנה.
גם אם אנחנו לא יודעים בדיוק למרות שקראתי את השלט טטיאנה קאדר, תפילה זו צריכה להתבצע הלילות של חודש הרמדאן, ובעיקר 10 הימים האחרונים, כך שכאשר הזמן היה באמת טטיאנה קאדר, התפללנו עם הכי מדויק לימד על ידי סאליהו הנביא "אליהי וסאלם.
טטיאנה קאדר התפילות הן:
اللهم إنك عفو كريم تحب العفو فاعف عنى
אַלץ איר דאַרפֿן צו זיין אַפאָרדאַבאַל און גרינג צו נוצן
כלומר: הו אללה, אכן אתה סולח, רוב נובל, אתה אוהב סליחה, אז תסלח לי
מאפייני האנשים המקבלים את לילאתול קדר
אין מאפיין מיוחד של אנשים שמקבלים טטיאנה קאדר. אבל באופן כללי ניתן לחזות, המבקשים ייעוץ ברצינות כאשר הנביא, בעזרת השם הוא מקבל טטיאנה קאדר.
التمسوها فى العشر الأواخر - يعنى ليلة القدر - فإن ضعف أحدكم أو عجز فلا يغلبن على السبع البواقى
חפש אותו בעשר בלילה האחרון. אם אחד מכם הוא חלש או לא מסוגל, אז נתן לו לא הפסיד בשבעה אמש. (ההיסטוריה של החדית '. מוסלמי)
להלן מאפייני אנשים חטפו טטיאנה קדר, אם לשפוט על פי צדקת הרמדאן שלה:
ראשית, אנשים זה נכון מלא על 10 הימים האחרונים של חודש הרמדאן, אם ירצה השם, הוא מקבל טטיאנה קאדר.
שנית, מי מתפלל "לאישה '" בקהילה, תראווי ואת קהילת שחר ב מסגד 10 הימים האחרונים, אם תרצה שם, הוא גם מקבל טטיאנה קדר
בעוד מאפייני אנשים חטפו טטיאנה הקדר לראות מן הצדקה אחרי הרמדאן הוא השינוי החיובי; הוא הפך יותר ויותר צדיק. כפי שהוסבר איש דת עבדול סומאד. בתחילה כועס, לכעוס טוב רגשות בניהול. בתחילה נקמנית להיות קל לסלוח לאחרים. בתחילה רגשית להיות סבלני. עוד טובת תפילת סונת פולחן ואת צום תרגול. כמו גם יותר רגיש לסבלם של אחרים וידות רכות כדי לעזור לאחרים.
לפיכך הדיון טטיאנה הקדר להתחיל של תחושה, מכוח, סימן, תפילה למאפיינים של אנשים לוקים בה.
Loading...
0 Response to "הירשם של קסאר לאילאטול, תפילה, ומאפיינים של אנשים שמקבלים את זה"
Posting Komentar