אפוטרופוס תשע באסלאמיזציה של הארכיפלג, לא כדי לשלב את האיסלאם
עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - הנאמנים הציגו את האסלאם באמצעות גישה ספרותית ותרבותית שהיתה גאונית מאוד. דרך הפתגם, העצה היא עטופה לשירה, אמנות, מטאפורות, למכשירים שונים.
הם הציגו דיקציה וניבים חדשים שהג'אוואנים לא הכירו מעולם.
מונחים או שמות רבים מיוצגים בפרקטיקה של חיי היום-יום, כדי להסביר שהאיסלאם אינו דת שמעסיקה אך ורק את עבודת המהדה כמו תפילה, צום, צדקה וכדומה.
האסלאם מוצג גם כמערכת חברתית פוליטית. באמצעות אוריינות מושרשת, הנאמנים מחנכים את הציבור במוסדות חברתיים-פוליטיים. בנקודה הבאה נולדו המלכים או הממלכה האיסלאמית. אין פלא בעתיד היה מלך עם הכותרת Sayyidin Pranotogomo. הבכיר ביותר בענייני דתות.
בגלל זה, ערכי האסלאם שהוכנסו על ידי הנאמנים היו מוטבעים בחוט השדרה של הקהילה היוונית.
כאשר אתה נכנס ההון המלכותי, אתה תהיה בירך על ידי regol או שער הארמון שנקרא השער. מילה זו היא תהליך של jawanisasi מהמילה ghofuro. כי הלשון היוונית לא קל לבטא את המילה gofhuro. כלומר, אלוהים הוא סלחני.
הפילוסופיה שלו נלקחה מן הסיפור כאשר הנביא משה הביא את חסידיו את ישראל כשהם נכנסו לכניסה של כפר כדי לא להיות יהיר. אבל זה תמיד חייב להיות כנוע, להשתחוות לאללה, ולכן אללה יסלח את כל הטעויות. הכפר המדובר הוא פלשתינה.
הסיפור נכתב באל בקורא 58: "wadkhulul baaba sujjada ...".
המסר הוא למעשה, לא רק חל על כל מי שנכנס לעיר המלכותית. אבל זה גם נותן מסר עדין למלך: עם זאת כוח גבוה ומעמד חברתי, חייב גם תמיד קשת לקב"ה, אללה SWT.
זה רק שער.
וואלי סונגו בנה גם מערכת ממשלתית ומוסד באמצעות עיצוב של מבנה חברתי-פילטי, בצורת מסגד מול הכיכר. מיקום הכיכר כמרכז של פעילות קהילתית הוא אסטרטגי מאוד במרכז העיר המלכותית. לא רחוק מן הארמון המלכותי.
שם מוצג האיסלאם במקום מכובד. לא בפריפריה. כך שההדים זורמים לכפרים ולהרים.
יש לה מסר חזק כי האיסלאם על כל תכונותיו וסמכותו באמצעות האולמות, יכול להיות מקביל, שותף שווה של השלטונות או של הממשלה. כמקום לשאול שאלות על החיים, כמו גם מקום לבקש עצה.
זכור המיקום הוא זה לצד זה ולא למזג בארמון. ברור מספיק לומר כי האולמה הם עצמאיים. עצמאי. לא נשאב לשלטון, שלא לדבר על זיקה במודע לכוח.
וואלי Songo הוא גם מודאג מאוד לגבי היבטים כלכליים. עם זאת, זה לא הכלכלה כי הוא רק עבור הכלכלה. אבל החיים הכלכליים מבוססים על הדת.
אתה בהחלט יודע מעבד חקלאי שנקרא מעדר (מעדר). סונאן Kalijogo חכם כולל האסלאם כעמוד התווך של הכלכלה באמצעות הפילוסופיה של Pacul. Pacul הוא קצר עבור "papat ojo ucul". ארבעה דברים לא יוצאים.
לעבוד כדי להתפרנס, לעבוד קשה, לבנות כלכלה חזקה, אבל אף פעם לא לשכוח ארבעה דברים: שריעה, טארקאת, חככת, מעריאת.
יש הרבה יותר רעיונות, ניסוחים ושיטות על איך וואלי Songo מציג את האיסלאם בחיי היומיום, לא רק בג 'אווה. העבודה ויצירתיות בתקשורת תורת האסלאם הפכה למורשת אצילית.
מכל זה, קשה לקבל את העובדה שתורת האיסלאם מתבטאת באמצעות ניבומי אידום, מונחים, מילים למילה, שניתן לשחררם מן המקור: ערבית. אין זה מוגזם לומר שהאיסלאם צבע את חיי האומה והמדינה.
השפה האינדונזית, עד היום היא אינה מסוגלת לזהות אובייקטים שונים או הבנות ספציפיות עם השפה המקורית עצמה.
ניקח לדוגמה את האנשים, הנציגים, המועצה, הוגן, טבע, אדב, דיון, בית משפט, כיסאות, אסיפות, מסגדים ועוד.
אם יש כאלה הטוענים לקבל את האיסלאם אך מסרבים לערבית, אז זה כמו להפריד בין קני הסוכר לבין מתיקות פרוקטוז, כך שרק השרידים נשארים. כמו סירופ מריאן המאבד את עמילן הסוכר. כמו סיגריות מאבדות את הטבק.
האזכור של בית הנבחרים (DPR), האסיפה המייעצת העממית (MPR), בית המשפט העליון (MA) ואחרים, ברור משום שהאיסלאם הגיע לארכיפלג. אם אתה עדיין רוצה לדחות את הערבית, פשוט לפזר את זה בלי זמן ...
כך אנו קוראים את ההיסטוריה של ההטפה האמיתית, המושגית והעתידית של וואלי סונגו. הם מטיפים באסטרטגיות, ביצירות ובחידושים שהצליחו לפי הזמנים והמוחות של העם באותה עת. בעידן של אנשים שעדיין יש להם שליטה נמוכה במידע ובאוריינות.
הם הציגו דיקציה וניבים חדשים שהג'אוואנים לא הכירו מעולם.
מונחים או שמות רבים מיוצגים בפרקטיקה של חיי היום-יום, כדי להסביר שהאיסלאם אינו דת שמעסיקה אך ורק את עבודת המהדה כמו תפילה, צום, צדקה וכדומה.
האסלאם מוצג גם כמערכת חברתית פוליטית. באמצעות אוריינות מושרשת, הנאמנים מחנכים את הציבור במוסדות חברתיים-פוליטיים. בנקודה הבאה נולדו המלכים או הממלכה האיסלאמית. אין פלא בעתיד היה מלך עם הכותרת Sayyidin Pranotogomo. הבכיר ביותר בענייני דתות.
בגלל זה, ערכי האסלאם שהוכנסו על ידי הנאמנים היו מוטבעים בחוט השדרה של הקהילה היוונית.
כאשר אתה נכנס ההון המלכותי, אתה תהיה בירך על ידי regol או שער הארמון שנקרא השער. מילה זו היא תהליך של jawanisasi מהמילה ghofuro. כי הלשון היוונית לא קל לבטא את המילה gofhuro. כלומר, אלוהים הוא סלחני.
הפילוסופיה שלו נלקחה מן הסיפור כאשר הנביא משה הביא את חסידיו את ישראל כשהם נכנסו לכניסה של כפר כדי לא להיות יהיר. אבל זה תמיד חייב להיות כנוע, להשתחוות לאללה, ולכן אללה יסלח את כל הטעויות. הכפר המדובר הוא פלשתינה.
הסיפור נכתב באל בקורא 58: "wadkhulul baaba sujjada ...".
המסר הוא למעשה, לא רק חל על כל מי שנכנס לעיר המלכותית. אבל זה גם נותן מסר עדין למלך: עם זאת כוח גבוה ומעמד חברתי, חייב גם תמיד קשת לקב"ה, אללה SWT.
זה רק שער.
וואלי סונגו בנה גם מערכת ממשלתית ומוסד באמצעות עיצוב של מבנה חברתי-פילטי, בצורת מסגד מול הכיכר. מיקום הכיכר כמרכז של פעילות קהילתית הוא אסטרטגי מאוד במרכז העיר המלכותית. לא רחוק מן הארמון המלכותי.
שם מוצג האיסלאם במקום מכובד. לא בפריפריה. כך שההדים זורמים לכפרים ולהרים.
יש לה מסר חזק כי האיסלאם על כל תכונותיו וסמכותו באמצעות האולמות, יכול להיות מקביל, שותף שווה של השלטונות או של הממשלה. כמקום לשאול שאלות על החיים, כמו גם מקום לבקש עצה.
זכור המיקום הוא זה לצד זה ולא למזג בארמון. ברור מספיק לומר כי האולמה הם עצמאיים. עצמאי. לא נשאב לשלטון, שלא לדבר על זיקה במודע לכוח.
וואלי Songo הוא גם מודאג מאוד לגבי היבטים כלכליים. עם זאת, זה לא הכלכלה כי הוא רק עבור הכלכלה. אבל החיים הכלכליים מבוססים על הדת.
אתה בהחלט יודע מעבד חקלאי שנקרא מעדר (מעדר). סונאן Kalijogo חכם כולל האסלאם כעמוד התווך של הכלכלה באמצעות הפילוסופיה של Pacul. Pacul הוא קצר עבור "papat ojo ucul". ארבעה דברים לא יוצאים.
לעבוד כדי להתפרנס, לעבוד קשה, לבנות כלכלה חזקה, אבל אף פעם לא לשכוח ארבעה דברים: שריעה, טארקאת, חככת, מעריאת.
יש הרבה יותר רעיונות, ניסוחים ושיטות על איך וואלי Songo מציג את האיסלאם בחיי היומיום, לא רק בג 'אווה. העבודה ויצירתיות בתקשורת תורת האסלאם הפכה למורשת אצילית.
מכל זה, קשה לקבל את העובדה שתורת האיסלאם מתבטאת באמצעות ניבומי אידום, מונחים, מילים למילה, שניתן לשחררם מן המקור: ערבית. אין זה מוגזם לומר שהאיסלאם צבע את חיי האומה והמדינה.
השפה האינדונזית, עד היום היא אינה מסוגלת לזהות אובייקטים שונים או הבנות ספציפיות עם השפה המקורית עצמה.
ניקח לדוגמה את האנשים, הנציגים, המועצה, הוגן, טבע, אדב, דיון, בית משפט, כיסאות, אסיפות, מסגדים ועוד.
אם יש כאלה הטוענים לקבל את האיסלאם אך מסרבים לערבית, אז זה כמו להפריד בין קני הסוכר לבין מתיקות פרוקטוז, כך שרק השרידים נשארים. כמו סירופ מריאן המאבד את עמילן הסוכר. כמו סיגריות מאבדות את הטבק.
האזכור של בית הנבחרים (DPR), האסיפה המייעצת העממית (MPR), בית המשפט העליון (MA) ואחרים, ברור משום שהאיסלאם הגיע לארכיפלג. אם אתה עדיין רוצה לדחות את הערבית, פשוט לפזר את זה בלי זמן ...
כך אנו קוראים את ההיסטוריה של ההטפה האמיתית, המושגית והעתידית של וואלי סונגו. הם מטיפים באסטרטגיות, ביצירות ובחידושים שהצליחו לפי הזמנים והמוחות של העם באותה עת. בעידן של אנשים שעדיין יש להם שליטה נמוכה במידע ובאוריינות.
ירשנו את העבודה האצילית הזאת כרוח חסרת רחמים של טיפוח האיסלאם בארכיפלג הזה. עם זאת, בעידן הממשיך לנוע ולשנות, זה בהחלט לא צריך לסגת לפני 500 שנה.
עד כאן רק הבנתי: ואלי סונגו הגיע לארכיפלג הזה כדי לאסלמו את הארכיפלג, ולא להציג את האיסלאם.
0 Response to "אפוטרופוס תשע באסלאמיזציה של הארכיפלג, לא כדי לשלב את האיסלאם"
Posting Komentar