האימאם אל-באיהאקי, מפזר החדית המוסלמי הסיאפי
עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - אימאם באיהאקי הוא שמו של אחד ממספרי החדית'ים המפורסמים ביותר. איש הדת מלאה בשם אבו בכר אחמד בן חוסיין בן עלי בן עבדאללה אל-ביאהקי רחימהאללה לחיות בתקופה העבאסית דאולה, נולד בכפר קסרוג'רד, נישאפור, ב 994 לספירה / 384 אה הוא מומחה פיקה, פיקה אוצול, חדית, ו אחד ממנהיגי בית הספר השפיעי.
אל באיהאקי הקטן למד ולמד חדית. כשהיה בן 15 למד עם המורה הראשון שלו, אבו אל-חסן מוחמד אבן אל-חוסיין אל-עלוי רחימהאללה. יתר על כן, הוא משוטט בחיפוש אחר ידע לשאת בצד ימין שונים, בין היתר: חורסן, בגדד, כופה, מכה חג'אז.
באודיסיאה האינטלקטואלית שלו, אל-באיהקי רחימהלה למד עם מספר חוקרים דגולים. ביניהם, אבו עבד אל-חכים, אבו טאהר א-זיאדי, אבו עבדורחמן כמו-סולמי, אבו באקר בן פוריכ, אבו עלי אל-רותיברי, הילאל בן מוחמד אל-חפר, אבן בוסראן, אל-חסאן בן אחמד אבן פאראס, ואבן יעקוב אל-אליאדי רחימהו-כהה.
עקשנות וכוח רוחני מוג'אהדה לספק בעיההקיא להיות מוסמך חוקרים מלגה של למופת בפועל. הוא אמין בזיכרון ודיוק, פרודוקטיבי ליטר. עבודתו כמעט הגיעה לאלף דברים, דברים שאף אחד לא השיג מעולם. הוא למד את המדע של חדית ופיקח, והוא למד חילוקי דעות בין חוקרים. כאולמה מכובדת ומכובדת, הוא לא בהכרח מנצל את ההזדמנות לחיות בפאר. אישית כנאח, זוחוד וורה ". זה מעורר את הכריזמה שלו. והוא ראוי להיות דוגמה בחיים.
עם קיבולת כאמור לעיל, לאחר רהמהוללההאימאם אל-בעיההקיא שאל המלומדים ללמד נישאפור. בשנת 314 הוא נכנס לאזור ולימד שם את ספר אל-מעריפה. נראה שאללה תעאלה בירך את צעדיו הלוחמים בחינוך תלמידיו, רבים מהם גדלו והפכו לחכמים גדולים. בין האינטלקטואלים שהגדירו חקרו מסופר בחדית מן האימאם אל-בעיההקיא רהמהוללה הוא, אבו איסמעיל אל-אנסארי, איסמעיל אבן אחמד אבן אל-חוסיין (בנו), אבו אל-חסן בן עובי דולה בן מוחמד בן אחמד (נכדים), אבו יחיא זכריא אל-האפיז אבן דוכן, אבו מעאלי מוחמד בן איסמעיל אל-פאריסי, עבדול ג'באר בן עבדול וואהב אד-דהן, עבדול ג'באר בן מוחמד אל-חואירי, עבדול חמיד בן מוחמד אל-חואירי, ואת אבו בכר עבדאללה בן עבדורחמן בן עבדורחמן אל-באהרי.
נוסף על ההוראה, גם האולמה הדוגלת בעקריה האכרייה לומדת בחריצות את בית הספר הסיאפי. הוא הפך לאדם הראשון שאסף ספרות שפיעה פיקח וספר אותו בספר בשם אל-מבסות. בנוסף לאל-מבשוט, הספרים שעובדו בהצלחה היו רבים למדי. ביניהם: סונן אל-כוברא, מעריפה כמו-סונן ווה אל-אתאר, ביאן חאטה האדם "אחעתא עלא שאפעי,
'ווה כמו-הטבע, אל-זכות אל-אסמא עלא הספר אל-סלף של אהל כמו-סונה ווה אל-ג'מעעה, דלאעיל א-נובובה, שועבאל-אימאן, אד-דאעת אל-כביר, אל-זוחדאל-כביר, אל-ארבון אל-סוגרה, אל-ח'לפיות, פאדאיל אל-אוקט, מנאקיב שאפעי, מנאקיב אל-אימאם אחמד, ו תאריך אל-איסלאם חכמה .
אימאם אל-באיהאקי נפטר בגיל מאוחר למדי, בן 74. בדיוק ביום שבת, 10 ג'ומדייל אוה458 חג'ריה / 9 אפריל 1066 לספירה, ב נייסבור. גופתו נקברה בעיר הולדתו, קאסרוג'רד. הוא אכן מת, אבל הידע שלו, עד עכשיו ממשיך לצמוח תועלת. אני יודע את זה.
אל באיהאקי הקטן למד ולמד חדית. כשהיה בן 15 למד עם המורה הראשון שלו, אבו אל-חסן מוחמד אבן אל-חוסיין אל-עלוי רחימהאללה. יתר על כן, הוא משוטט בחיפוש אחר ידע לשאת בצד ימין שונים, בין היתר: חורסן, בגדד, כופה, מכה חג'אז.
באודיסיאה האינטלקטואלית שלו, אל-באיהקי רחימהלה למד עם מספר חוקרים דגולים. ביניהם, אבו עבד אל-חכים, אבו טאהר א-זיאדי, אבו עבדורחמן כמו-סולמי, אבו באקר בן פוריכ, אבו עלי אל-רותיברי, הילאל בן מוחמד אל-חפר, אבן בוסראן, אל-חסאן בן אחמד אבן פאראס, ואבן יעקוב אל-אליאדי רחימהו-כהה.
עקשנות וכוח רוחני מוג'אהדה לספק בעיההקיא להיות מוסמך חוקרים מלגה של למופת בפועל. הוא אמין בזיכרון ודיוק, פרודוקטיבי ליטר. עבודתו כמעט הגיעה לאלף דברים, דברים שאף אחד לא השיג מעולם. הוא למד את המדע של חדית ופיקח, והוא למד חילוקי דעות בין חוקרים. כאולמה מכובדת ומכובדת, הוא לא בהכרח מנצל את ההזדמנות לחיות בפאר. אישית כנאח, זוחוד וורה ". זה מעורר את הכריזמה שלו. והוא ראוי להיות דוגמה בחיים.
עם קיבולת כאמור לעיל, לאחר רהמהוללההאימאם אל-בעיההקיא שאל המלומדים ללמד נישאפור. בשנת 314 הוא נכנס לאזור ולימד שם את ספר אל-מעריפה. נראה שאללה תעאלה בירך את צעדיו הלוחמים בחינוך תלמידיו, רבים מהם גדלו והפכו לחכמים גדולים. בין האינטלקטואלים שהגדירו חקרו מסופר בחדית מן האימאם אל-בעיההקיא רהמהוללה הוא, אבו איסמעיל אל-אנסארי, איסמעיל אבן אחמד אבן אל-חוסיין (בנו), אבו אל-חסן בן עובי דולה בן מוחמד בן אחמד (נכדים), אבו יחיא זכריא אל-האפיז אבן דוכן, אבו מעאלי מוחמד בן איסמעיל אל-פאריסי, עבדול ג'באר בן עבדול וואהב אד-דהן, עבדול ג'באר בן מוחמד אל-חואירי, עבדול חמיד בן מוחמד אל-חואירי, ואת אבו בכר עבדאללה בן עבדורחמן בן עבדורחמן אל-באהרי.
נוסף על ההוראה, גם האולמה הדוגלת בעקריה האכרייה לומדת בחריצות את בית הספר הסיאפי. הוא הפך לאדם הראשון שאסף ספרות שפיעה פיקח וספר אותו בספר בשם אל-מבסות. בנוסף לאל-מבשוט, הספרים שעובדו בהצלחה היו רבים למדי. ביניהם: סונן אל-כוברא, מעריפה כמו-סונן ווה אל-אתאר, ביאן חאטה האדם "אחעתא עלא שאפעי,
'ווה כמו-הטבע, אל-זכות אל-אסמא עלא הספר אל-סלף של אהל כמו-סונה ווה אל-ג'מעעה, דלאעיל א-נובובה, שועבאל-אימאן, אד-דאעת אל-כביר, אל-זוחדאל-כביר, אל-ארבון אל-סוגרה, אל-ח'לפיות, פאדאיל אל-אוקט, מנאקיב שאפעי, מנאקיב אל-אימאם אחמד, ו תאריך אל-איסלאם חכמה .
אימאם אל-באיהאקי נפטר בגיל מאוחר למדי, בן 74. בדיוק ביום שבת, 10 ג'ומדייל אוה458 חג'ריה / 9 אפריל 1066 לספירה, ב נייסבור. גופתו נקברה בעיר הולדתו, קאסרוג'רד. הוא אכן מת, אבל הידע שלו, עד עכשיו ממשיך לצמוח תועלת. אני יודע את זה.
0 Response to "האימאם אל-באיהאקי, מפזר החדית המוסלמי הסיאפי"
Posting Komentar