צפוף פירוק המחשבה הכפירה של סעיד אקיל סיראד
עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - שרביטו של הנהגת Nahdlatul העולמא (NU) אחרי עבד א-רחמן וחיד, המכונה גאס Dur, מעולם אזלו כנראה לעבור דמות שנויה במחלוקת. Ha ח. סעיד עקיל Siradj (SAS), אשר מחויב חברה כיו"ר NU, ככל הנראה מתוך מחשבה באותה הגישה עם גאס Dur, לא פחות "תמהונית" ועיוות.
עדיין טרי בזיכרון, כאשר underbouw סירוב NU ל ליידי גאגא ו אירשאד מנג'י, יו"ר האיחוד הלאומי ואפילו היה להיות ברור, אפילו נראה לתמוך עוול. "מיליוני ליידי גאגא, אמונה חברי NU לא ישתנה," היה את ההצהרה של מלומדים שלא לדבוק אזרחיה.
אם מסתכלים על מחשבותיו, הן בעל פה והן בכתב (ספר), כנראה סעיד עקיל הוא אדם חילוני וליברלי. איך היא היתה כל כך אנטי-silmbol עם סימנים של האיסלאם, החוק האיסלאמי נדבק פוביה, ו ששיבח רבות את הדמות כמו אל-חלאג', אבן ערבי, עד שייח Siti jenar. מחשבותיו ממוסגרות בשם סופיות.
כאשר מצהירים מכון לידידות ארגונים אסלאמיים (LPOI) בבית NU, מספר עיתונאים והמשתתפים זכו ספרים שנכתבו KH. סעיד עקיל Siradj זכאי "סופיות וביקורת חברתית: קידום האיסלאם כהשראה, לא שאיפה". הספר בן 472 הדפים מתפרסם על ידי קרן SAS בשיתוף עם הספרייה הלאומית של אינדונזיה.
כיוון שקראו וינתח את הספר, באופן בלתי צפוי, הרבה עיוות (סטייה) וארומה מוטה נגד קבוצות איסלמיות אשר משתוקקות השריעה ככלל בחיי האומה.
דוגמה אחת, כמה גאה סעיד עקיל סיראג כאשר NU לא להצטרף בקבלת פסק הלכה Ahmadiyah כפירה, כאמור על ידי MUI. זה מוזר, אם סעיד באמת מזדהה עם אחמדיה. הוא בעצם זרק את ההאשמות, הקבוצה האיסלאמית כי ליוו MUI על כפירה Ahmadiyah, עם הביטוי:
"האיסלאם, או במילים אחרות, הפכה הצדקה דתית לכל מוסרי ובלתי תרבותי, ולא עוד בתור" חוכמה "או מוסר .." (עמ '28).
כמובן שזה לא הוגן, אחמדי הטוען מירזה גולאם אחמד כנביא הוא בעצם לא תחת שבט ביקורתו של NU kiai זה אחד, אבל זה תקף בחריפות מוסלמים שתומכים הפתווה MUI כקבוצה אלימה.
בסעיף אחר (פרק 18) בדיון של לוקליזציה בעיית הימורים: פרספקטיבת Fiqh החברתית, סעיד עקיל נתן פתרון בדרך הוא למעשה מטעה. לדברי סעיד, הם:
"זה טבעי כי הדרישות לריכוז של לוקליזציה הימורים צריך להיחשב. והכי חשוב, לשים את המדיניות על בטיחות למנוע חריגות שליליות. דרישות נוספות הן את המחויבות של אכיפת החוק, כמו גם אימון מנטליות כנה, ממושמע ואחראי. רווחה ונוחות עבור העם היא המטרה העיקרית של החוק האיסלמי (maqashid-השריעה אפר). (עמוד 404).
עבור סעיד, נראה kemungkaran ושגשוג חייב ללכת יד ביד. לוקליזציה של הימורים נחשב סביר, ומצד שני בתקווה למנוע חריגות שליליות. איך את הזכויות היהירות יכולים מעורבבות? כיצד ניתן לנקות מים ונתיך שמן? איזה קיא מטעה.
רקע SAS
לפני הניתוח של המחשבה חסרת המשמעות, יש לדעת עוד על הרקע של פרופ ' אמר אקיל Siroj. הוא נולד ב Cirebon, 3 ביולי 1953. בוגר S1 מענף מכה אוניברסיטת המלך עבדול עזיז, הפקולטה השריעה, 1982. בוגר S2 של אום אל-Qura אוניברסיטת מכה, הפקולטה לתיאולוגיה אסלאמית, 1987, ו S3 המתקבל באותה אוניברסיטה והפקולטה , אום אל קורה, בשנת 1994 עם הכותרת Suma Cumlaude.
המתקבל חינוך דתי של אביו מדרסה Tolabul Mubtadi'in, Kempek, Palimanan, ולאחר מכן להמשיך Lirboyo Pesantren, Kediri ובבית למטוס Krapyak, יוגיאקרטה. עכשיו, סעיד למד בג'קרטה הבוגרת UIN Syarif Hidayatullah (1995 עד היום). הוא גם כיהן כמנהל התכנית לתואר שני באוניברסיטה המלנגית (אונסמה). פעם חבר בועדת התקופה 1998-1999, וחבר סיעת נבחרי MPR קבוצת 1999-2004.
ניסיון ארגוני, מתחילים בתור פעילת סעיד סניף IPNU palimanan Cirebon, יוגיאקרטה PMII, יו"ר KMNU (Student NU) מכה, סגן-Katib 'NU AM (1994-1998), Katib' NU AM (1998-1999), סורי ראיס NU (1999 2004) ויו"ר ה- NU (2004-2009). עכשיו הוא יו"ר כללי של PBNU עבור 2010-2014.
Kiai לעתים קרובות מצטט את החדית אשר קורא:
"יום אחד תהיה קבוצה קטנה של אנשים שקראו את הקוראן, אבל לא מקבלים את החומר. הם היצורים הכי גרועים בעולם הזה ".
אבל נראה כי סעיד אקיל Siroj לא היה מודע לכך החדית 'נועד למעשה כדי satirize עצמו. הוא מעדיף את החדית 'שיופנה נגד יריביו האידיאולוגיים. נראה כי מחרוזת המילים הנכונה, אך מגמתית ומכוונת כלפי ההבלים, נמצאת באני של סעיד אקיל.
כדי לנתח את מחשבותיו של סעיד אקיל סירוג ', וואה-איסלאם יפענח אותו בכמה כתבים. יש הרבה ראיות לשגיאה של חשיבה של kiai שהיה פעיל כיועץ של ידידות אינדונזיה לוב. אנחנו מודאגים "מיליון אמר אקיל Siroj, את האמונה של תושבי NU יכול לדעוך".
עדיין טרי בזיכרון, כאשר underbouw סירוב NU ל ליידי גאגא ו אירשאד מנג'י, יו"ר האיחוד הלאומי ואפילו היה להיות ברור, אפילו נראה לתמוך עוול. "מיליוני ליידי גאגא, אמונה חברי NU לא ישתנה," היה את ההצהרה של מלומדים שלא לדבוק אזרחיה.
אם מסתכלים על מחשבותיו, הן בעל פה והן בכתב (ספר), כנראה סעיד עקיל הוא אדם חילוני וליברלי. איך היא היתה כל כך אנטי-silmbol עם סימנים של האיסלאם, החוק האיסלאמי נדבק פוביה, ו ששיבח רבות את הדמות כמו אל-חלאג', אבן ערבי, עד שייח Siti jenar. מחשבותיו ממוסגרות בשם סופיות.
כאשר מצהירים מכון לידידות ארגונים אסלאמיים (LPOI) בבית NU, מספר עיתונאים והמשתתפים זכו ספרים שנכתבו KH. סעיד עקיל Siradj זכאי "סופיות וביקורת חברתית: קידום האיסלאם כהשראה, לא שאיפה". הספר בן 472 הדפים מתפרסם על ידי קרן SAS בשיתוף עם הספרייה הלאומית של אינדונזיה.
כיוון שקראו וינתח את הספר, באופן בלתי צפוי, הרבה עיוות (סטייה) וארומה מוטה נגד קבוצות איסלמיות אשר משתוקקות השריעה ככלל בחיי האומה.
דוגמה אחת, כמה גאה סעיד עקיל סיראג כאשר NU לא להצטרף בקבלת פסק הלכה Ahmadiyah כפירה, כאמור על ידי MUI. זה מוזר, אם סעיד באמת מזדהה עם אחמדיה. הוא בעצם זרק את ההאשמות, הקבוצה האיסלאמית כי ליוו MUI על כפירה Ahmadiyah, עם הביטוי:
"האיסלאם, או במילים אחרות, הפכה הצדקה דתית לכל מוסרי ובלתי תרבותי, ולא עוד בתור" חוכמה "או מוסר .." (עמ '28).
כמובן שזה לא הוגן, אחמדי הטוען מירזה גולאם אחמד כנביא הוא בעצם לא תחת שבט ביקורתו של NU kiai זה אחד, אבל זה תקף בחריפות מוסלמים שתומכים הפתווה MUI כקבוצה אלימה.
בסעיף אחר (פרק 18) בדיון של לוקליזציה בעיית הימורים: פרספקטיבת Fiqh החברתית, סעיד עקיל נתן פתרון בדרך הוא למעשה מטעה. לדברי סעיד, הם:
"זה טבעי כי הדרישות לריכוז של לוקליזציה הימורים צריך להיחשב. והכי חשוב, לשים את המדיניות על בטיחות למנוע חריגות שליליות. דרישות נוספות הן את המחויבות של אכיפת החוק, כמו גם אימון מנטליות כנה, ממושמע ואחראי. רווחה ונוחות עבור העם היא המטרה העיקרית של החוק האיסלמי (maqashid-השריעה אפר). (עמוד 404).
עבור סעיד, נראה kemungkaran ושגשוג חייב ללכת יד ביד. לוקליזציה של הימורים נחשב סביר, ומצד שני בתקווה למנוע חריגות שליליות. איך את הזכויות היהירות יכולים מעורבבות? כיצד ניתן לנקות מים ונתיך שמן? איזה קיא מטעה.
רקע SAS
לפני הניתוח של המחשבה חסרת המשמעות, יש לדעת עוד על הרקע של פרופ ' אמר אקיל Siroj. הוא נולד ב Cirebon, 3 ביולי 1953. בוגר S1 מענף מכה אוניברסיטת המלך עבדול עזיז, הפקולטה השריעה, 1982. בוגר S2 של אום אל-Qura אוניברסיטת מכה, הפקולטה לתיאולוגיה אסלאמית, 1987, ו S3 המתקבל באותה אוניברסיטה והפקולטה , אום אל קורה, בשנת 1994 עם הכותרת Suma Cumlaude.
המתקבל חינוך דתי של אביו מדרסה Tolabul Mubtadi'in, Kempek, Palimanan, ולאחר מכן להמשיך Lirboyo Pesantren, Kediri ובבית למטוס Krapyak, יוגיאקרטה. עכשיו, סעיד למד בג'קרטה הבוגרת UIN Syarif Hidayatullah (1995 עד היום). הוא גם כיהן כמנהל התכנית לתואר שני באוניברסיטה המלנגית (אונסמה). פעם חבר בועדת התקופה 1998-1999, וחבר סיעת נבחרי MPR קבוצת 1999-2004.
ניסיון ארגוני, מתחילים בתור פעילת סעיד סניף IPNU palimanan Cirebon, יוגיאקרטה PMII, יו"ר KMNU (Student NU) מכה, סגן-Katib 'NU AM (1994-1998), Katib' NU AM (1998-1999), סורי ראיס NU (1999 2004) ויו"ר ה- NU (2004-2009). עכשיו הוא יו"ר כללי של PBNU עבור 2010-2014.
Kiai לעתים קרובות מצטט את החדית אשר קורא:
"יום אחד תהיה קבוצה קטנה של אנשים שקראו את הקוראן, אבל לא מקבלים את החומר. הם היצורים הכי גרועים בעולם הזה ".
אבל נראה כי סעיד אקיל Siroj לא היה מודע לכך החדית 'נועד למעשה כדי satirize עצמו. הוא מעדיף את החדית 'שיופנה נגד יריביו האידיאולוגיים. נראה כי מחרוזת המילים הנכונה, אך מגמתית ומכוונת כלפי ההבלים, נמצאת באני של סעיד אקיל.
כדי לנתח את מחשבותיו של סעיד אקיל סירוג ', וואה-איסלאם יפענח אותו בכמה כתבים. יש הרבה ראיות לשגיאה של חשיבה של kiai שהיה פעיל כיועץ של ידידות אינדונזיה לוב. אנחנו מודאגים "מיליון אמר אקיל Siroj, את האמונה של תושבי NU יכול לדעוך".
0 Response to "צפוף פירוק המחשבה הכפירה של סעיד אקיל סיראד"
Posting Komentar