.

חדית' על מעלותיהם וצדקם של ידידים

עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - יש מה נביא סלאם ווה זה המלך סאליהו לכבד את בני הלוויה, והפך האנשים העיקריים שלהם, שתמיד מלווים אותו ברגע של אירועים משמעותיים בהיסטוריה של חיי סלאם ווה זה הנביא סאליהו. סגולותיו של לוויתו גילה בצורת חדית'ים אותו.

1. מאבו סעיד הוא אמר, "כאשר היה ריב בין ח'אלד בן וליד לבין עבדורחמן בן-אוף, ח'אלד נזף בעבדורחמן. אז הנביא אמר, "אל תקלל חבר, כי אם אחד מכם אינפאק זהב על ההר של אהוד, הפרס אינו מסוגל להתאים את תרומתם כמו לבושל, ולא חצי."

אבן תימיה כתב, "לכן לדעתו של האימאם אחמד ועוד, שכל מי שהיה מקורב נביא למשך שנה אחת, או חודש, או ביום, או לראות אותו במצב של אמונה שזה כולל את הקטגוריות של חברים."

"אולי מישהו שאל: למה שליח אללה אוסר על ח'אלד להוקיע את חברו, ואילו ח'אלד היה גם ידיד ? למה המסור הנביא אמר, "אם כל אחד מכם אינפאק זהב על ההר של אהוד, הפרס אינו מסוגל להתאים את התרומה שהם פחות לבושל, ולא חצי." אמרנו, כי עבדורחמן סל "אויף לוויה כדי להתאים עם זה כולל אל-סביון אל-עאלוון שהיו חברים עם שליח אללה, כאשר ח'אלד והאנשים נראו עוינים כלפי שליח אללה נוסף על כך, הם השקיעו את רכושם ואת הג'יהאד שלהם לפני הנצחון (הניצחון), והם היו דרגים גבוהים יותר מאלה שזרמו וג'יהאד לאחר הנתיב.

אבל אלוהים הבטיח פרסים טובים עבור כל אחד. אז, עבדורחמן סל " אויף ואלה שנראים להם מעמד חבר מיוחד, משהו שאינו בבעלות חאלד ואנשים כמוה שהתאסלם לאחר שחרור מכה או הסכם חודיבייה.

אז, הנביא סאליאלאהו אסר הזזה אלה שהיו חברים עם הנביא סאליאלאהו לפני הסכם חודיבייה. השוואות בין אנשים שמעולם לא היו חברים עם הנביא ס"ו לבין אלה שהיו חברים איתו הם כמו ההשוואה בין ח'אלד לא-סביון אל-עאלון, אפילו יותר ".

2. שליח אללה אר אמר אל עומר ע"ר, "מה גורם לך לדעת, אולי אללה יפגשו את המומחים של בדר ואומרים," תעשה מה שאתה אוהב, כי אני סלחתי על חטאיך. "

על פי חוות דעת, חטאים שלהם נסלחו כך שהם לא נראים לקרות.

א-נואווי אמר, "החוקרים טוענים כי המטרה היא סליחה עבור אלה בעולם הבא. כי אם היו מי מהם היו סנקציות, אז סנקציות בוצעו עליו בעולם. אל-קאדי איאד אמר הסכם על הטלת העדר עליהם, ועומר השליך אותו על אחד ממומחי באדר, כלומר קדמה בן-מזון. הנביא ס.א.ו. גם פגע במסתה כסנקציה, למרות שהוא היה מומחה בדר ".

3. עמראן בן כוסיין ראַדהי אַללאַהאָו, אמר: ". מיטב האנשים שלי הם בני איתי, אז זה אחריהם, אז זה אחריהם שליח אללה ברכות ושלום עליו אמר, 'עימראן אמר," אני לא יודע אם הוא הזכיר שני או שלוש פעמים אחרי זמנו ".

4. אבו מוסא אל-אשעריה כי הנביא מוחמד אמר, "הכוכבים הם אמצעי הגנה לשמים. אם הכוכבים נעלמו, תושבי השמים יקבלו את מה שמזהיר אותם. אני בטוח לחברי. אם אעזוב, אז בוא לחברים שלי מה הם הזהירו. והחברים שלי שומרים על עמי. אם החברים שלי עזבו, אז לבוא לעמי מה הזהיר מהם. "

5. עמר מרוצה כי שליח אללה ברכות ושלום עליו אמר, 'כבד את החברים שלי, כי הם הטובים ביותר שביניכם.' בשנת קריינות נוספת של עמר, אמר, "שמור אותי עם שתי החלות לוויה החבר הכי טוב שלי ".

6. אנאס מרוצה, של הנביא מוחמד, הוא אמר, "השלט של אמונה הוא אהבה שמסייעות החברים, ואת השלט של צביעות הוא לשנוא חבריו אנסאר." גם הנביא אמר על עוזרי חברים, "אף אחד לא אוהב אותם לגזרים מאמינים, ואף אחד לא שונא אותם אלא צבועים ".

7. מ ווטסילה מרוצה, כי הנביא ברכות ושלום עליו אמר, "אתה עדיין במצב טוב כל עוד ביניכם יש אנשים שראו אותי והם חברים איתי. על ידי אללה, אתה עדיין במצב טוב כל עוד ביניכם יש אנשים שראו אנשים שראו אותי והייתי חברים איתי. "

8. מאבו סעיד אל ח'ודרי ר 'אמר שליח אללה, "יגיע זמן לבני אדם שבו קבוצה אחת של אנשים נלחמת ושואלת,' האם יש בינינו חבר 'ואז ענה השני,' הנה '. הם קיבלו ניצחון. ואז הגיע זמן לבני אדם שבו קבוצה אחת של אנשים נלחם ושאל, "האם יש בינינו חבר." ואז אחרים ענה, "שם." ואז הם קיבלו ניצחון. ואז הגיע הזמן לבני אדם שבהם קבוצה אחת של אנשים נלחמה ושאלה, "האם יש ביניכם חבר" ואז הם ענו, "שם". ואז הם קיבלו ניצחון ".

9. מ אנאס מרוצה, כי מסנג 'ר של אללה אמר, "את אנסאר לוויה היו אנשים קרובים ואת החבר הכי טוב שלי. בני האדם יהיו רבים ומעטים. אז, לקבל את חסד שלהם לסלוח לכיעור שלהם. "

10. מאבן עבאס ר ', כי הנביא אמר: "מי שמכריז על ידידי, אז עליו קללה של אללה, המלאכים וכל האנשים". החדית'ים בעניין זה רבים, בלתי ניתנים לערעור.

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "חדית' על מעלותיהם וצדקם של ידידים"