.

הבוכארי והחדית'ים המוסלמים חייבים להיות סאהי

עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - האם כל הבוכארי או החדית'ים המוסלמים יהיו אותנטיים

ברכותיך מאמרים קשורים,

יש כמה דברים שצריך להסביר מראש כדי לא להתבלבל בהבנת הבעיה.

אל-אימאם אל-בוכארי היה מועמד שנולד בשנה (810-896). הוא עשה ביקורות רבות של החדית ואת יצירת המופת שלו היה ספר בשם המונח אש-סאהיה. אנשים רגילים קוראים לזה בוכארי סחאה. הכותרת המלאה היא ג'אמי 'א-סחיח אל-מוסנאד אל-מוכתשאר, חאמד', 'אללהי סאלעיהו', אללהי וואסלאם וואיאמיחי.

הספר המכיל 7,275 החדית 'שוב ושוב או 4000 החדית לא חזר על עצמו הפעם על ידי כל המומחים של החדית' מוכר בתור ספר כי עבר בחירה קפדנית מאוד לא לשחק משחקים.

על מנת שהחדית תעבור את הבחירה הקפדנית של בוכרי אל-אימאם וכתוב בה, התהליך שהוא חווה הופך להיות ארוך מאוד.

לדוגמה, המספרים שמספרים את החדית 'הזאת חייבים לעבור בחירה הדוקה מאוד. כי אל-בוכארי עקב אחריה מכף רגל ועד ראש. כמעט אף אחד מעולם לא שיקר כי החדית שלו ישמש.

אפילו לא לשקר, רק לבוש פחות בנימוס ולא תקין בעיני העם, זה נחשב מוטה על ידי אותו. אז החדית 'שסיפרה אותו אדם ודאי נפסלה. אל תיכנס לשורות החדית בספרו.

אז תוקפם של כל החדית'ים בספר של א-סאהיך שהכין אל-בוכארי הפך לאיימה של חוקרי העולם. אפילו ספר זה קיבל את הכינוי של הספר השני אחרי אל-קוראן אל-כרים.

ספר עבודתו של אל-בוכארי מלבד אש-סאהח

אבל מה שמוכר רק לעתים רחוקות הוא כי אל-אימאם אל-בוכארי יש יצירות אחרות אחר מלבד ספר א-שאח. כאשר העבודות מכילות חדית, אך הוא עצמו אינו מבטיח אם החדית בעבודתו היא אותנטית או לא.

אם הוא לא מבטיח, זה לא אומר שהוא לא תקף. לא כך אנחנו מבינים את זה. אבל הוא לא עשה את הבחירה כמו בעת איסוף א- תקף.

בין הספרים שכתב היו שתי קבוצות קטנות בשם רפיול ידין (הרמת שתי הידיים) ואשלאטו ח'לף אימאם (מתפללים מאחורי הכומר). שני ספרים אלה הם די רזה, למרות שהם מכילים חדית גם כן. והוא לא הבטיח את תוקפן של החדית'ים שבתוכה.

חוץ מזה יש גם את הספר של אדבול מופרד המכיל סביב 1000 החדית, שבו הוא גם אינו מספק ערובה הברכות שלו.

מלבד ספר החדית ', מתברר כי אל-אימאם אל-בוכארי הוא גם סופר היסטוריה. שני הספרים ההיסטוריים שחיבר היו אל-כביר וא-טריח א-שאגיר. גם מאז הפעם הראשונה שנכתב, אין שום דבר על המסורת הנבואית. הספר הזה הוא ספר היסטוריה, ולכן זה לא ספר של חדית בכלל.

אז אל תצפו לקבל חדית אותנטית כפי שאנו מקבלים מספר א-שאהא.

מסקנות

אז כל החדית הכלולה בספר א-שאהה מובחנת או מובטחת בברכותיו. ואילו אם הוא לא נמצא בו, למרות שזה נכתב על ידי אל בוכארי, אין זה בטוח כי החדית הוא אותנטי.

אתה יודע, אללה הוא ענה, ווהיטעסאַלאַמו אַלאַיקום אַלאַיקום וואַראַהמאַטוללאַהי וואַבאַראַקאַטוה

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "הבוכארי והחדית'ים המוסלמים חייבים להיות סאהי"