שישה צעדים כדי להעפיל צום
עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - צום הרמדאן הוא פולחן מיוחד להעריך באופן ישיר על ידי אללה סובהנהו וואטאלה. צום אינו מוגבל על ידי הכפלה של שכר של 10 עד 700 פעמים. הפרס של צום יכול להיות אינסופי כמו דברי הנביא סאליאלאהו:
كل عمل ابن آدم يضاعف الحسنة عشر أمثالها إلى سبعمائة ضعف قال الله عز وجل إلا الصوم فإنه لى وأنا أجزى به
כל ילדי צדקה של אדם מוכפל; ציצי סאטי עם חסד דומה עשר כדי שבע-מאות פעם. אללה יתברך אומר, "חוץ צום, צום היה נכון בשבילי ואני הבעלים של גמול ..." (ההיסטורית. המוסלמית, An-Nasai, אל-Darimi, ואל-Baihaqi)
לפיכך, הערך של הצום אללה יהיה תלוי באיכות שלה. ככל איכות מהר, הערך הגבוה בעיני אללה. לעומת זאת, צום איכות הוא רעב וצמא, הוא לא היה שווה כלום איתו. בדיוק כמו דברי הנביא:
رب صائم ليس له من صيامه إلا الجوع
"כמה אנשים צמים אבל לא קונים אותו למעט רעב" (ההיסטורית. אנ-Nasai והאבן Majah)
דידס עם אופטימלי ולנסות להשיג את האיכות הגבוהה ביותר היא חובה. זו הסיבה מדוע ד"ר מוסטפא אל-Bugho Diebat ו Muhyidin Mistu באל-וואפי כאשר המסביר את החדית:
إن الله كتب الإحسان على كل شىء
"אלוהים דורש צדקה תקפה בכל הדברים" (ההיסטורית. מוסלמי)
הוא הן אמרו: hadeeth זהו נאש (הטענה) כי ההצגה חייבת להחיל צדקה. כלומר על ידי עושה מעשה טוב עם מקסימום.
באופן דומה, בצום. תן לנו להפעיל הצום שלנו על הצד הטוב ביותר, כך שהוא הפך באמת צם איכות. איך יכולה איכות הצום שלנו?
1. Ikhlas
הראשון, לפי סדר האיכות, המהירות שלנו חייבת להיות כנה. לא רק מהיר, אפילו צדקתי כולו שייקבע כוונה המהווה את הדרישה של קבלת צדקה זו.
إنما الأعمال بالنية, وإنما لامرئ ما نوى
"אכן, צדק כולו תלוי בכוונה, ואכן כל אדם מקבל מה שהוא מתכוון" (ההיסטורית. בוכארי ומוסלמי)
סגולותיו של הרמדאן בצורת מחילה על חטאי העבר גם ניתנות רק לאנשים מבוססים מהר על כנות.
من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه
"מי צם ברמדאן בגלל אמונה חישוב תקווה (גמול) ייסלח חטאיו שהיו בעבר" (muttafaq "Alaih)
2. השאירו את הדברים לשבירת הצום
כדי להיות בצום מוסמך, צום חייב להיות לגיטימי. כלומר, אנחנו צריכים להשאיר דברים לשבור את הצום הם:
א. אכילה או שתייה מטרה. אם אדם אוכל ושותה במצב לא לשכוח, זה לא לפסול מהר שלו.
من نسى وهو صائم فأكل أو شرب فليتم صومه فإنما أطعمه الله وسقاه
"מי לשכוח, כאשר הוא היה בצום, ולאחר מכן הוא אכל או שתה, הוא צריך להמשיך את הצום. מכיוון שהוא קיבל אוכל ושתייה ידי אללה "(ההיסטורית. Jamaah)
ב. הקאת בכוונה
من ذرعه القىء فليس عليه قضاء ومن استقاء عمدا فليقض
"מי הוא דחק כדי להקיא, הוא אינו חייב לפצות, אבל מי menyengaja הקאות, לתת לו לפצות" (ההיסטורית. אחמד, אבו דאוד, Tirmidhi, אבן Majah, אבן Hibban, Daruquthni, והשופט)
ג. זרע, אם משום מנשק את אשתו או משהו אחר חוץ יחסי וחלומות.
אם יחסים שהוא נחשף כפרה, אם החלום הוא לא השפיע מהר שלו.
ד. שבירת Meniatkan. בגלל ההכוונה מעמודי התווך של צום, מתוך כוונת האמצעי לשבור לשבור את הצום.
3. השארת הדברים שהופכים צום לשווא
Ikhlas ולהשאיר את הדברים לשבור את הצום אינו מספיק כדי להפוך את איכות הצומות שלנו. דבר נוסף שאנחנו צריכים לעשות הוא להשאיר דברים שהופכים צום לשווא.
رب صائم ليس له من صيامه إلا الجوع
"כמה אנשים צמים אבל לא קונים אותו למעט רעב" (ההיסטורית. אנ-Nasai והאבן Majah)
כלומר להתרחק דברים שאסור ידי אללה. ביניהם שומרים הרגשות שלנו כדי לא להתרגז ולא לשקר כמו דברי הנביא sallallaahu "alaihi wasallam:
الصيام جنة, فلا يرفث ولا يجهل, وإن امرؤ قاتله أو شاتمه فليقل إنى صائم"צום הוא מגן, אז מי היה בצום לא אומרים מגעיל וקילל, אם מישהו מבקר או להילחם בו ולתת לו לומר: אני צום" (alaih" muttafaq)
من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة فى أن يدع طعامه وشرابه
"מי שלא לנטוש דיבור שקר ומעשה שלו, אז אללה אין צורך להשאיר את האוכל שלו ולשתות (צום)" (ההיסטורית. בוכארי)
4. השאירו את הדברים אינם מועילים
לעתים קרובות אנו רואים, יש אנשים שצמו אז למלא אחר הצהריים עם דברים שאינם מועילים. עם סיבה לשכוח את הרעב ואת הצמא במהלך יום הצום שלהם מול הטלביזיה, להתרבות לשחק את המשחק, וכן הלאה. דברים כאלה צריכים להשאיר כל כך מהר שאנחנו בעצם מוסמכים.
من حسن إسلام المرء تركه مالا يعنيه
"בין סימני מישהו מושלם האיסלאם עוזב הדברים אינם מועילים" (ההיסטורית. Tirmidhi ו אבן Majah)
5. איברים כל Mempuasakan של הגוף, הנפש, ואת הלב
זה מה נקרא צום מיוחד על ידי האימאם גזאלי ב Ihya "Ulumiddin ואישרה ידי אבן Qudaamah ב Mukhtasar Minhajul Qasidin.
ראשית, עין mempuasakan במטרה ההחזקה של משהו בזוי החוק הבזוי ועזובה של אללה SWT.
النظرة سهم من سهام إبليس مسمومة فمن تركها من خوف الله أثابه جل و عز إيمانا يجد حلاوته في قلبه
"ההשקפה כי אחד החצים של השטן שהוא רעיל. מי עזב אותה מחשש אללה, אז אללה יתברך נותן לו אמונה כי מתיקות נמצאות בלבו "(ההיסטורית. חכים)
שנית, לשון mempuasakan כדי להגן עליהם מפני מדבר בלי כיוון, שקרים, השמצות, הוצאת דיבה, מדבר הרואין, אמר בחומרה, עוינות mendzalimi אחרים, כמו חדית "shoo'imun inni" לעיל.
האוזן השלישית, mempuasakan מהקשבה שהכל חראם makruh. מכיוון חראם הכל חראם מבוטא מכדי להישמע.
سماعون للكذب أكالون للسحت
"הם אנשים שאוהבים לשמוע את החדשות שווא, רבים לאכול מאכל אסור" (QS אל-Maidah:. 42)
רביעית, ידיים mendzalimi mempuasakan של אנשים אחרים, לקחת משהו שאינו תקין, ולבצע אסור לפעול השריעה.
החמישית, הרגליים mempuasakan מהליכה בכיוון זה כבר אסור על ידי אללה Subhanahu WA Ta'ala.
שישית, לב mempuasakan של מחלות ruhiyah כגון קנאה, קנאה, כעס, אהבה של העולם, וכן הלאה.
لا تباغضوا, ولا تحاسدوا, ولا تدابروا, وكونوا عباد الله إخوانا
"לא תשנא את כל memutushubungan אחרים, הדדית, מקנא אחד אחר, ואת הדדית עוינת. הייה אתם עבדי ה 'הם אחים "(ההיסטורית. בוכארי והמוסלמי)
השביעי, לשמור על המוח מפני מדמיין דברים שהם תאוות השריעה לא פופולרית ושנוא והונאה ומחשבות הרסניות אחרות.
6. הגדלת מעשים טובים במהלך הרמדאן
כאשר אנחנו משאירים דברים אסורים ולא שימושי, בעת ובעונה אחת נכפיל מעשים טובים בצום. כפי לשכפל תרגול של הקוראן, dhikr של אללה, תפילת סונה, מדיטציה, לימוד מדעי דתי, לשכפל infaq, וכן הלאה.
הנביא וחבריו מאוד להבנה על מעלותיו של הרמדאן וכיצד לשפר את איכות הצום שלהם. לכן למעמד מיוחד ירבו מעשים טובים. אבן עבאס מספר כיצד להגדיל מעשים טובים של הנביא sallallaahu "alaihi wasallam, במיוחד tadarus ו infaq:
كان رسول الله - صلى الله عليه وسلم - أجود الناس, وكان أجود ما يكون فى رمضان حين يلقاه جبريل, وكان يلقاه فى كل ليلة من رمضان فيدارسه القرآن, فلرسول الله - صلى الله عليه وسلم - أجود بالخير من الريح المرسلة
"הנביא היה נדיב ביותר. ונדיבות לשיא בחודש הרמדאן כאשר גבריאל פגש אותו. גבריאל לפגוש אותו מדי לילה במשך tadarus הקוראן. זה יותר הנביא נדיב עושה טוב יותר את הרוח נושבת "(ההיסטורית. בוכארי)
לפיכך 6 השלבים מהירים באיכות. אנו עשויים לכלול למי הקל Allaah סוף סוף להשיג טאקווה ושלב מאוחר לתוך השמים שלו.
كل عمل ابن آدم يضاعف الحسنة عشر أمثالها إلى سبعمائة ضعف قال الله عز وجل إلا الصوم فإنه لى وأنا أجزى به
כל ילדי צדקה של אדם מוכפל; ציצי סאטי עם חסד דומה עשר כדי שבע-מאות פעם. אללה יתברך אומר, "חוץ צום, צום היה נכון בשבילי ואני הבעלים של גמול ..." (ההיסטורית. המוסלמית, An-Nasai, אל-Darimi, ואל-Baihaqi)
לפיכך, הערך של הצום אללה יהיה תלוי באיכות שלה. ככל איכות מהר, הערך הגבוה בעיני אללה. לעומת זאת, צום איכות הוא רעב וצמא, הוא לא היה שווה כלום איתו. בדיוק כמו דברי הנביא:
رب صائم ليس له من صيامه إلا الجوع
"כמה אנשים צמים אבל לא קונים אותו למעט רעב" (ההיסטורית. אנ-Nasai והאבן Majah)
דידס עם אופטימלי ולנסות להשיג את האיכות הגבוהה ביותר היא חובה. זו הסיבה מדוע ד"ר מוסטפא אל-Bugho Diebat ו Muhyidin Mistu באל-וואפי כאשר המסביר את החדית:
إن الله كتب الإحسان على كل شىء
"אלוהים דורש צדקה תקפה בכל הדברים" (ההיסטורית. מוסלמי)
הוא הן אמרו: hadeeth זהו נאש (הטענה) כי ההצגה חייבת להחיל צדקה. כלומר על ידי עושה מעשה טוב עם מקסימום.
באופן דומה, בצום. תן לנו להפעיל הצום שלנו על הצד הטוב ביותר, כך שהוא הפך באמת צם איכות. איך יכולה איכות הצום שלנו?
1. Ikhlas
הראשון, לפי סדר האיכות, המהירות שלנו חייבת להיות כנה. לא רק מהיר, אפילו צדקתי כולו שייקבע כוונה המהווה את הדרישה של קבלת צדקה זו.
إنما الأعمال بالنية, وإنما لامرئ ما نوى
"אכן, צדק כולו תלוי בכוונה, ואכן כל אדם מקבל מה שהוא מתכוון" (ההיסטורית. בוכארי ומוסלמי)
סגולותיו של הרמדאן בצורת מחילה על חטאי העבר גם ניתנות רק לאנשים מבוססים מהר על כנות.
من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه
"מי צם ברמדאן בגלל אמונה חישוב תקווה (גמול) ייסלח חטאיו שהיו בעבר" (muttafaq "Alaih)
2. השאירו את הדברים לשבירת הצום
כדי להיות בצום מוסמך, צום חייב להיות לגיטימי. כלומר, אנחנו צריכים להשאיר דברים לשבור את הצום הם:
א. אכילה או שתייה מטרה. אם אדם אוכל ושותה במצב לא לשכוח, זה לא לפסול מהר שלו.
من نسى وهو صائم فأكل أو شرب فليتم صومه فإنما أطعمه الله وسقاه
"מי לשכוח, כאשר הוא היה בצום, ולאחר מכן הוא אכל או שתה, הוא צריך להמשיך את הצום. מכיוון שהוא קיבל אוכל ושתייה ידי אללה "(ההיסטורית. Jamaah)
ב. הקאת בכוונה
من ذرعه القىء فليس عليه قضاء ومن استقاء عمدا فليقض
"מי הוא דחק כדי להקיא, הוא אינו חייב לפצות, אבל מי menyengaja הקאות, לתת לו לפצות" (ההיסטורית. אחמד, אבו דאוד, Tirmidhi, אבן Majah, אבן Hibban, Daruquthni, והשופט)
ג. זרע, אם משום מנשק את אשתו או משהו אחר חוץ יחסי וחלומות.
אם יחסים שהוא נחשף כפרה, אם החלום הוא לא השפיע מהר שלו.
ד. שבירת Meniatkan. בגלל ההכוונה מעמודי התווך של צום, מתוך כוונת האמצעי לשבור לשבור את הצום.
3. השארת הדברים שהופכים צום לשווא
Ikhlas ולהשאיר את הדברים לשבור את הצום אינו מספיק כדי להפוך את איכות הצומות שלנו. דבר נוסף שאנחנו צריכים לעשות הוא להשאיר דברים שהופכים צום לשווא.
رب صائم ليس له من صيامه إلا الجوع
"כמה אנשים צמים אבל לא קונים אותו למעט רעב" (ההיסטורית. אנ-Nasai והאבן Majah)
כלומר להתרחק דברים שאסור ידי אללה. ביניהם שומרים הרגשות שלנו כדי לא להתרגז ולא לשקר כמו דברי הנביא sallallaahu "alaihi wasallam:
الصيام جنة, فلا يرفث ولا يجهل, وإن امرؤ قاتله أو شاتمه فليقل إنى صائم"צום הוא מגן, אז מי היה בצום לא אומרים מגעיל וקילל, אם מישהו מבקר או להילחם בו ולתת לו לומר: אני צום" (alaih" muttafaq)
من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة فى أن يدع طعامه وشرابه
"מי שלא לנטוש דיבור שקר ומעשה שלו, אז אללה אין צורך להשאיר את האוכל שלו ולשתות (צום)" (ההיסטורית. בוכארי)
4. השאירו את הדברים אינם מועילים
לעתים קרובות אנו רואים, יש אנשים שצמו אז למלא אחר הצהריים עם דברים שאינם מועילים. עם סיבה לשכוח את הרעב ואת הצמא במהלך יום הצום שלהם מול הטלביזיה, להתרבות לשחק את המשחק, וכן הלאה. דברים כאלה צריכים להשאיר כל כך מהר שאנחנו בעצם מוסמכים.
من حسن إسلام المرء تركه مالا يعنيه
"בין סימני מישהו מושלם האיסלאם עוזב הדברים אינם מועילים" (ההיסטורית. Tirmidhi ו אבן Majah)
5. איברים כל Mempuasakan של הגוף, הנפש, ואת הלב
זה מה נקרא צום מיוחד על ידי האימאם גזאלי ב Ihya "Ulumiddin ואישרה ידי אבן Qudaamah ב Mukhtasar Minhajul Qasidin.
ראשית, עין mempuasakan במטרה ההחזקה של משהו בזוי החוק הבזוי ועזובה של אללה SWT.
النظرة سهم من سهام إبليس مسمومة فمن تركها من خوف الله أثابه جل و عز إيمانا يجد حلاوته في قلبه
"ההשקפה כי אחד החצים של השטן שהוא רעיל. מי עזב אותה מחשש אללה, אז אללה יתברך נותן לו אמונה כי מתיקות נמצאות בלבו "(ההיסטורית. חכים)
שנית, לשון mempuasakan כדי להגן עליהם מפני מדבר בלי כיוון, שקרים, השמצות, הוצאת דיבה, מדבר הרואין, אמר בחומרה, עוינות mendzalimi אחרים, כמו חדית "shoo'imun inni" לעיל.
האוזן השלישית, mempuasakan מהקשבה שהכל חראם makruh. מכיוון חראם הכל חראם מבוטא מכדי להישמע.
سماعون للكذب أكالون للسحت
"הם אנשים שאוהבים לשמוע את החדשות שווא, רבים לאכול מאכל אסור" (QS אל-Maidah:. 42)
רביעית, ידיים mendzalimi mempuasakan של אנשים אחרים, לקחת משהו שאינו תקין, ולבצע אסור לפעול השריעה.
החמישית, הרגליים mempuasakan מהליכה בכיוון זה כבר אסור על ידי אללה Subhanahu WA Ta'ala.
שישית, לב mempuasakan של מחלות ruhiyah כגון קנאה, קנאה, כעס, אהבה של העולם, וכן הלאה.
لا تباغضوا, ولا تحاسدوا, ولا تدابروا, وكونوا عباد الله إخوانا
"לא תשנא את כל memutushubungan אחרים, הדדית, מקנא אחד אחר, ואת הדדית עוינת. הייה אתם עבדי ה 'הם אחים "(ההיסטורית. בוכארי והמוסלמי)
השביעי, לשמור על המוח מפני מדמיין דברים שהם תאוות השריעה לא פופולרית ושנוא והונאה ומחשבות הרסניות אחרות.
6. הגדלת מעשים טובים במהלך הרמדאן
כאשר אנחנו משאירים דברים אסורים ולא שימושי, בעת ובעונה אחת נכפיל מעשים טובים בצום. כפי לשכפל תרגול של הקוראן, dhikr של אללה, תפילת סונה, מדיטציה, לימוד מדעי דתי, לשכפל infaq, וכן הלאה.
הנביא וחבריו מאוד להבנה על מעלותיו של הרמדאן וכיצד לשפר את איכות הצום שלהם. לכן למעמד מיוחד ירבו מעשים טובים. אבן עבאס מספר כיצד להגדיל מעשים טובים של הנביא sallallaahu "alaihi wasallam, במיוחד tadarus ו infaq:
كان رسول الله - صلى الله عليه وسلم - أجود الناس, وكان أجود ما يكون فى رمضان حين يلقاه جبريل, وكان يلقاه فى كل ليلة من رمضان فيدارسه القرآن, فلرسول الله - صلى الله عليه وسلم - أجود بالخير من الريح المرسلة
"הנביא היה נדיב ביותר. ונדיבות לשיא בחודש הרמדאן כאשר גבריאל פגש אותו. גבריאל לפגוש אותו מדי לילה במשך tadarus הקוראן. זה יותר הנביא נדיב עושה טוב יותר את הרוח נושבת "(ההיסטורית. בוכארי)
לפיכך 6 השלבים מהירים באיכות. אנו עשויים לכלול למי הקל Allaah סוף סוף להשיג טאקווה ושלב מאוחר לתוך השמים שלו.
0 Response to "שישה צעדים כדי להעפיל צום"
Posting Komentar