.

משפט הטאהיד המכריע הולך לשמים

עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - עמל כל חייו עבור המאמין בעולם הזה הוא המטרה היחידה של המבקשים את ברכתו של הבורא יתברך, לא אושר פנימי הוא שיאו של אושר כאשר על משבים הנשימה האחרונה הוא מוות, אללה מרומם השפתיים ברכה שאנחנו אומרים לה אלוהים אללאה.

הנביא סאליהו "הנביא וואלה סלאם אמר:

העшני- ג

"מי שיש לו את האחרון אומר הוא" להילה אילהא אללה "ואז ילך לגן עדן" (מסופר על ידי אבו דאוד)

זה האציל החדית מראה את המעלות ואת הזכות של האדם המבטא את שני משפטים של שחאדה (כמו המשפט האחרון) לפני גוסס, כי זה הגורם לירידה של חסד אללה מרומם לו ואת הישועה שלו מן העונש של הגיהינום. זה כולל גם את המאפיין העיקרי של מי שזכה חננול ח'טימה (מת מחסד).

משמעותו של המשפט "אלוהים אינו מעליה" בחדית זו כוללת גם את גזר דינו של "מוחמד רסולולה" (הנביא מוחמד סאלעיהו "וואלה סלאם הוא שליח / שליח אללה), כפי שנאמר בהיסטוריה אחרת של החדית 'הזו, .

תקיעה עם אמונה בשני משפטים הוא להבין ולתרגל אותה נכון כלולה הגורם העיקרי להשיג את קשיחות אמונה הסינול ח'טימה (נפטר ב הטוב), כמו אללה יתעלה:

22/6/2006

"אללה מאשרת (אמונה) אלה המאמינים במלים מוצקות (בחיים) בעולם ובעולם הבא; ואת אלוהים מרמה את העוולים ואת אללה עושה מה שהוא רוצה. "(סברה אברהים 14: פסוק 27)

כלומר "מילה עומדת איתן" בפסוק זה היא שני משפטי דת כי הוא הבין ומתאמן בצורה נכונה, כפי שפורש על ידי "אליאשי וסאלם סלאם במילותיו הוא "אליאשי וסאלם סלאם: "מוסלמי כשהוא נשאל (נבדק) ב בקברו (על ידי מלאכים מונקר ו נקיר) ואז הוא יעיד כי "אין אלוהים האמיתי מלבד אללה 'ו' הנביא מוחמד "אליאשי וסאלם סלאם הוא שליחו של אללה', כי המשמעות של המילה שלו:" מאשרת אללה (אמונה) אנשים - אנשים המאמין עם המילה עומד איתן בחיים האלה ובעולם הבא "(ההיסטוריה של החדית '. בוכרי לא. 4422 ומוסלמי לא. 2871)

אנשים שאומרים את המשפט טואהיד חייב להיות ביטחון מלא, אז זה משפט נותן לו יתרונות. אמון ניתן לקבל רק לאחר מותו של תאווה. ואת מותה של תאווה יכול להיות מושגת רק על ידי אימון (קידה) עצמך עד תאוות למות, לכל החיים. אם תאווה אבדה (בשליטה), תקווה ופחד של אללה מרומם יהיה נהדר, ואת הנטייה לא אחר מאשר אללה יהיה מנותק לחלוטין. אם מישהו מכריז על גזר הדין של מונותיאיזם בנסיבות כאלה, אין ספק שהוא ראוי לסליחתו ולסליחתו.

חכמי סלף תומכים בהנחיית אנשים (קרובים) למוות (גוססים) עם גזר דין הטויד. כמו אלהיהי שאלהלהו הנביא "וואלה סלאם אמר,

لقنوا موتاكم لا إله إلا الله

"אנשים תבדוק את זה המתמודדים עם המוות (באומרו) לה אילאחה." (מסופר על ידי המוסלמים)

ואז להוביל את המתים עם לה אילאחה. באמת, במוות, תאוות האדם תמות, והוא יקבל את אור האמונה. אם הוא מבטא את גזר הדין של המונותיאיזם במצב זה, ודאי שהאמונה מקובלת.

אנשים שהיו מסוגלים לכבות את התאווה שלהם לפני המוות, הם בהחלט חשוב יותר לקבל את סליחתו. למעשה, אללה מרומם יפתח את החזון שלו לממלכה הנעלמת. משום שהמשפט הטאואי שהובא בהחלט בא מלב טהור, ללא תערובת של תאווה. החשיבות של הגנה על הדברים החשובים כדי להביא את המקרה בהתאם להוראות הטוב אללה ושליחו, כדי שנוכל לומר משפט המפואר הזה בסוף החיים כמו משפט זה כל כך אהבנו ונשמר במשך החיים בעולם.

וואלהו עאלאם

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "משפט הטאהיד המכריע הולך לשמים"