זה החוכמה אסורה חוכמה
עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - אסלאמולעיקום ורהמטולה ואברכתוח. האיסלאם אוסר בתכלית על נשיאה. אבל מהי החוכמה שמאחורי האיסור בריבית ? תודה
מוחסין, דרום ג 'קרטה.
וואלהיקומאלם
איסור השחר, כפי שאסור, מתבצע בהדרגה. החל מ קוראן מכתב רום 29, אז מכתב הקוראן. אין -159 159, ואחריו מכתב הקוראן. א-ניסה 45 והשלב האחרון הוא איסור של נשך כמכלול (קוליי) דרך מכתב הקוראן. אל-בקארה 278.
סאיח יוסף אל-קרדאווי אמר, אם האיסלאם יידק את ענייני השקיעה ויגביר את האיסור, למעשה הוא מתכוון לשמור על תועלת אנושית הן במונחים של מוסר, יחסים חברתיים וכלכלה.
חכמי האסלאם מזכירים מספר סיבות רציונליות לחוכמה שאסורה מנשמה. הסבר זה מחוזק על ידי מחקרים עכשוויים. האימאם רזי, למשל, הסביר בפירושו כדלקמן:
ראשית: כי נשך הוא לוקח רכוש של אנשים אחרים ללא שכר, כי אדם שמוכר דירהם אחת עם שני דירהם אומר שהוא מקבל דירהם נוספת ללא כל פרס. בעוד עושרו של אדם הוא רמת חיים שיש לה כבוד גדול, כפי שנאמר בחדית: "כבוד רכושו הוא כמו כבוד דמו". לכן, אם כן, רכישת נכסים של אנשים אחרים ללא שכר היא בלתי חוקית.
שנית: ההסתמכות על רבית תרתיע אנשים מלעשות עסקים, כי אם בעל הכסף יכול להגדיל את הונו על ידי ביצוע עסקאות ריבה, הן התוספות מתבצעות במזומן והן בחוזים עתידיים, אז הוא יערער את בעיית המחיה, ולכן הוא כמעט לא מסתכן ניסיון, מסחר ועבודה כבדה. זה יביא לפילוח של הטבות עבור הקהילה. וזה מובן כי התועלת של העולם לא יתממש אלא על ידי קיום של סחר, מיומנויות, חברות ופיתוח. (אין ספק כי חוכמה זו בהחלט מקובלת מבחינה כלכלית)
שלישית: כי בריבית יגרמו להתמוטטות הטוב בין אנשים בתחום ההלוואות והלוואות. כי אם השחר אסורה, הלב ירגיש מוכן להלוות דירהם אחת ולהחזיר דירהם. בעוד אם השמנת נעצרת, אז הצרכים של אנשים לחוצים יעודד אותו לקבל דירהם אחת עם החזרת שני דירהם. דברים כאלה בהחלט יגרמו להתנתקות של רגשות רחמים, חסד וצדקה. (סיבה זו מקובלת בהחלט במונחים של מוסר)
רביעית: באופן כללי, אנשים שנותנים הלוואות עשירים, בעוד אלה הלווים הם עניים. הדעה המאפשרת נשך פירושה מתן דרך עבור אנשים עשירים לאסוף עושר נוסף של אנשים עניים חלשים. אף על פי מעשים כאלה אינם מורשים על פי העיקרון של חמלה הרחמן ביותר. (זה נבדק חברתית)
זה יכול להתפרש כי ב רעה יש אלמנט של סחיטה נגד החלשים לטובת אנשים חזקים. כתוצאה מכך, העשירים מתעשרים והעניים נעשים עניים יותר. זה יוביל לפעולה של גיוס מעמד הקהילה למימון של מעמדות אחרים אשר בתורו יהיה ליצור קנאה ופגיעה, יהיה להצית את האש של עוינות בין אנשים מסוימים כלפי אחרים, והוא יכול אפילו להוביל למרד.
על פי השקפה זו, הסביר סאיח מוחמד עלי-שבוני ברואיול באיאן פי טפסיריאל איאתיל אחמי, הקוראן, את הסכנה שבנפש לנפש (הפרט), לחברה ולכלכלה.
הסכנה של נשך נגד יחידים. אוסורי יכול לטפח רגשות אנוכיים, כך שהוא אינו יודע אלא נגד עצמו, והוא אינו רוצה לשים לב, אלא לטובתו. לכן נשך יכול לחסל את הנשמה של להקריב ולתעדף אחרים. נשך יכול גם לחסל רגשות של אהבה על סגולות ורגשות חברתיים, מוחלף על ידי אהבה עצמית. מערכת היחסים של אחוות האנושות טשטשה, כך שכריש ההלוואה הפך לאדם אכזרי ופראי. לא רק זה, אפילו רגשות אנושיים יכול להיות מוחלף עם רגשות של לובה וחמדנות.
הסכנה של נשך כלפי החברה. השן יכולה לעורר עוינות בקרב בני החברה ולשבור את הקשרים של האנושות, להרוס כל צורה של חיבה, אחווה ומעשים טובים בבני אדם, ואף יכולה לזרוע את זרעי התשוקות והשנאה בלב האדם, להרוס את האהבה והאחווה. כריש הלוואה הוא אויב החברה, אויב המדינה, אפילו אויב האנושות. לכן, דם האדם על ידי הכביש שולט בכל הצרכים בגלל הכפייה שלהם.
הסכנה של ריבית כלפי המשק. במונחים של המשק, רביעית היא בבירור מחלק אנשים לשני מישורים: רמת העילית כי הוא מתפלש בהנאה ומותרות וליהנות עם הזיעה של אחרים; ואת רמת העניים שחיים עם העוני כל חסר. משם היה סכסוך מעמדי. Usury היא דרך לעבוד כדי למצוא את העושר הגרוע ביותר, שבו עושר רק לצבור ספין בידיים של אנשים מסוימים. זהו הבסיס של התרחשות של תגבורת ", אשר לאחר מכן הופך אסון מהומות. וואלהו עלאם ביסוואב.
מוחסין, דרום ג 'קרטה.
וואלהיקומאלם
איסור השחר, כפי שאסור, מתבצע בהדרגה. החל מ קוראן מכתב רום 29, אז מכתב הקוראן. אין -159 159, ואחריו מכתב הקוראן. א-ניסה 45 והשלב האחרון הוא איסור של נשך כמכלול (קוליי) דרך מכתב הקוראן. אל-בקארה 278.
סאיח יוסף אל-קרדאווי אמר, אם האיסלאם יידק את ענייני השקיעה ויגביר את האיסור, למעשה הוא מתכוון לשמור על תועלת אנושית הן במונחים של מוסר, יחסים חברתיים וכלכלה.
חכמי האסלאם מזכירים מספר סיבות רציונליות לחוכמה שאסורה מנשמה. הסבר זה מחוזק על ידי מחקרים עכשוויים. האימאם רזי, למשל, הסביר בפירושו כדלקמן:
ראשית: כי נשך הוא לוקח רכוש של אנשים אחרים ללא שכר, כי אדם שמוכר דירהם אחת עם שני דירהם אומר שהוא מקבל דירהם נוספת ללא כל פרס. בעוד עושרו של אדם הוא רמת חיים שיש לה כבוד גדול, כפי שנאמר בחדית: "כבוד רכושו הוא כמו כבוד דמו". לכן, אם כן, רכישת נכסים של אנשים אחרים ללא שכר היא בלתי חוקית.
שנית: ההסתמכות על רבית תרתיע אנשים מלעשות עסקים, כי אם בעל הכסף יכול להגדיל את הונו על ידי ביצוע עסקאות ריבה, הן התוספות מתבצעות במזומן והן בחוזים עתידיים, אז הוא יערער את בעיית המחיה, ולכן הוא כמעט לא מסתכן ניסיון, מסחר ועבודה כבדה. זה יביא לפילוח של הטבות עבור הקהילה. וזה מובן כי התועלת של העולם לא יתממש אלא על ידי קיום של סחר, מיומנויות, חברות ופיתוח. (אין ספק כי חוכמה זו בהחלט מקובלת מבחינה כלכלית)
שלישית: כי בריבית יגרמו להתמוטטות הטוב בין אנשים בתחום ההלוואות והלוואות. כי אם השחר אסורה, הלב ירגיש מוכן להלוות דירהם אחת ולהחזיר דירהם. בעוד אם השמנת נעצרת, אז הצרכים של אנשים לחוצים יעודד אותו לקבל דירהם אחת עם החזרת שני דירהם. דברים כאלה בהחלט יגרמו להתנתקות של רגשות רחמים, חסד וצדקה. (סיבה זו מקובלת בהחלט במונחים של מוסר)
רביעית: באופן כללי, אנשים שנותנים הלוואות עשירים, בעוד אלה הלווים הם עניים. הדעה המאפשרת נשך פירושה מתן דרך עבור אנשים עשירים לאסוף עושר נוסף של אנשים עניים חלשים. אף על פי מעשים כאלה אינם מורשים על פי העיקרון של חמלה הרחמן ביותר. (זה נבדק חברתית)
זה יכול להתפרש כי ב רעה יש אלמנט של סחיטה נגד החלשים לטובת אנשים חזקים. כתוצאה מכך, העשירים מתעשרים והעניים נעשים עניים יותר. זה יוביל לפעולה של גיוס מעמד הקהילה למימון של מעמדות אחרים אשר בתורו יהיה ליצור קנאה ופגיעה, יהיה להצית את האש של עוינות בין אנשים מסוימים כלפי אחרים, והוא יכול אפילו להוביל למרד.
על פי השקפה זו, הסביר סאיח מוחמד עלי-שבוני ברואיול באיאן פי טפסיריאל איאתיל אחמי, הקוראן, את הסכנה שבנפש לנפש (הפרט), לחברה ולכלכלה.
הסכנה של נשך נגד יחידים. אוסורי יכול לטפח רגשות אנוכיים, כך שהוא אינו יודע אלא נגד עצמו, והוא אינו רוצה לשים לב, אלא לטובתו. לכן נשך יכול לחסל את הנשמה של להקריב ולתעדף אחרים. נשך יכול גם לחסל רגשות של אהבה על סגולות ורגשות חברתיים, מוחלף על ידי אהבה עצמית. מערכת היחסים של אחוות האנושות טשטשה, כך שכריש ההלוואה הפך לאדם אכזרי ופראי. לא רק זה, אפילו רגשות אנושיים יכול להיות מוחלף עם רגשות של לובה וחמדנות.
הסכנה של נשך כלפי החברה. השן יכולה לעורר עוינות בקרב בני החברה ולשבור את הקשרים של האנושות, להרוס כל צורה של חיבה, אחווה ומעשים טובים בבני אדם, ואף יכולה לזרוע את זרעי התשוקות והשנאה בלב האדם, להרוס את האהבה והאחווה. כריש הלוואה הוא אויב החברה, אויב המדינה, אפילו אויב האנושות. לכן, דם האדם על ידי הכביש שולט בכל הצרכים בגלל הכפייה שלהם.
הסכנה של ריבית כלפי המשק. במונחים של המשק, רביעית היא בבירור מחלק אנשים לשני מישורים: רמת העילית כי הוא מתפלש בהנאה ומותרות וליהנות עם הזיעה של אחרים; ואת רמת העניים שחיים עם העוני כל חסר. משם היה סכסוך מעמדי. Usury היא דרך לעבוד כדי למצוא את העושר הגרוע ביותר, שבו עושר רק לצבור ספין בידיים של אנשים מסוימים. זהו הבסיס של התרחשות של תגבורת ", אשר לאחר מכן הופך אסון מהומות. וואלהו עלאם ביסוואב.
0 Response to "זה החוכמה אסורה חוכמה"
Posting Komentar