לוח שנה מלא hijri; מוצא, היסטוריה ושנה קלנדרית
עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - מהי ההיסטוריה של תחילת לוח השנה ההיג'רי עד שהפך מאוחר יותר ללוח השנה האסלאמי כמו עכשיו? להלן הסבר על המקור ועל ההיסטוריה המלאה, יחד עם לוח השנה 1439 ההיג'רי במשך שנה.
היסטוריה ומקורות של לוח השנה ההיג'רי
אתה יודע ? הערבים גם לפני הזמן של אליהי סאלחאלו הנביא "וסאלם ובאותו זמן הוא לא היה מספר שנים. הם היו מכנים את השנה אירוע גדול שהתרחש בו.
לדוגמה, יש שנה בשם שנת הפיל (עמ אור) כי באותה שנה היה אירוע של צבא של פילים בהנהגת אברהה אשר יהרוס הכעבה. אבל לפני ביצוע המשימה שלו, אלוהים הרס אותם עם ציפורים אַבילאַבאַל. אז אנחנו גם שומעים את הביטוי, הנביא נולד בשנת הפיל. כלומר, השנה בה הוקרע האל על ידי אלוהים בסרטים.
יש שנה בשם פיג'ר שנה (אמול פיג'ר) כי באותה תקופה היתה מלחמת פיג 'ר. יש שנה בשם שנת נבווח כי באותה שנה הנביא קיבל התגלות. יש שנה בשם אמול הוזני כי באותה שנה השליח של אללה וחברים היו עצובים לאחר שאיבדו שני אנשים ששיחקו תפקיד חשוב בדעווה, כלומר אומול מקמינין חדיג'ה רדחהללהו ההנחה ואבו טאליב. עם מותם של שני מגיני הדעוה, הצרות והדיכוי של הכופרים בקורייש גברו עוד יותר.
כך שנה אחרי שנה הולך ללא מספרים. עד השנה השלישית של שלטונו של עומר בן ח'טאב רדחהללהו ההנחה, הגיע בעיה מנוסים על ידי פקידי ממשלה. היעדר מספרי השנה מקשה על פקידי ממשלה מסוימים.
אחד מהם היה מושל הבצרה אבו מוסא אל אסיארי רדחהללהו ההנחה. הוא התלונן בפני עמיר אל-מועין עומר בן ח'טאב, "הו עמיר אל-מועין, המכתב שלך הגיע אלינו אבל אנחנו מתקשים לעקוב. במכתב שנכתב בחודש סיאבאן, אך איננו יודעים אם משמעותו של סעבאן השנה או סיאבן בשנה שעברה? "
מציאת בעיה זו, עומר חש צורך להגדיר את מספר השנה. אחר כך הוא ביקש מהחברים להציע שנה.
חלקם הציעו בעקבות השנה הרומית, אבל הצעה זו נדחתה כי השנה הרומית היה רחוק מדי. לאחר מכן הציעו החברים את קביעת השנה בתמורה לחלק לארבעה הצעות. ראשית, לוח השנה האסלאמי מתחיל משנת לידתו של הנביא. שנית, לוח השנה האסלאמי מתחיל מ ניובאווח. שלישית, לוח השנה האסלאמי מתחיל משנת היג'רה. ורביעית, לוח השנה האסלאמי מתחיל משנת מותו של הנביא.
ההצעות הראשונות והשלישיות לא נלקחו. יש לפחות שתי סיבות. ראשית, כמה חברים יש דעות שונות על שנת הלידה ואת שנת נבווח. שנית, הן הלידה והן שנים נבווח, הן רק את המתנה של אללה סובהנהו וואטאלה. אין מאמץ אנושי או מאבק (צוקער באַסיאַרי) בכלל.
גם ההצעה הרביעית לא נלקחה. הסיבה, היא יכולה לחזור על העצב אם מותו של הנביא נעשה לשנה הראשונה של לוח השנה האסלאמי.
עלי אבן אבו טאליב רדחהללהו הונחו הציע את לוח השנה האיסלאמי החל משנת היג'רה. זו השנה שבה החלה הציוויליזציה האיסלאמית החדשה. זוהי שנה של שינוי מוסלמי מלהיות מדוכא במכה לשלטון במדינה. ובניגוד ללידתו ולנובובה של שליח אללה, שלא היה לו שום מאמץ אנושי, היה היג'רה מאבק גדול של מוסלמים, שהיה מלא קורבנות היסטוריים רבים (תדיעה).
אז השנה של היג'רה הוקמה כשנה הראשונה של לוח השנה האסלאמי. ולכן, לוח זה נקרא לוח השנה ההיג'רי. לוח השנה ההיג'רי.
יתר על כן, איזה חודש הוא החודש הראשון של השנה הקלנדרית האיסלאמית? עות'מאן אבן עפן רדחהללהו הונחו הציע מוהראם. למה? כי הערבים תמיד חשבו שמוהראם הוא החודש הראשון. שנית, המוסלמים השלימו את חאג 'בחודש חודש אל-חג'ה. שלישית, חודש חודשם הוא חודש הופעתה של הנחישות להגר למדינה לאחר שהדזולהיג'ה מתרחש בבאיאת עקבה השנייה.
גם ההצעה הרביעית לא נלקחה. הסיבה, היא יכולה לחזור על העצב אם מותו של הנביא נעשה לשנה הראשונה של לוח השנה האסלאמי.
עלי אבן אבו טאליב רדחהללהו הונחו הציע את לוח השנה האיסלאמי החל משנת היג'רה. זו השנה שבה החלה הציוויליזציה האיסלאמית החדשה. זוהי שנה של שינוי מוסלמי מלהיות מדוכא במכה לשלטון במדינה. ובניגוד ללידתו ולנובובה של שליח אללה, שלא היה לו שום מאמץ אנושי, היה היג'רה מאבק גדול של מוסלמים, שהיה מלא קורבנות היסטוריים רבים (תדיעה).
אז השנה של היג'רה הוקמה כשנה הראשונה של לוח השנה האסלאמי. ולכן, לוח זה נקרא לוח השנה ההיג'רי. לוח השנה ההיג'רי.
יתר על כן, איזה חודש הוא החודש הראשון של השנה הקלנדרית האיסלאמית? עות'מאן אבן עפן רדחהללהו הונחו הציע מוהראם. למה? כי הערבים תמיד חשבו שמוהראם הוא החודש הראשון. שנית, המוסלמים השלימו את חאג 'בחודש חודש אל-חג'ה. שלישית, חודש חודשם הוא חודש הופעתה של הנחישות להגר למדינה לאחר שהדזולהיג'ה מתרחש בבאיאת עקבה השנייה.
לוח שנה הירייה שנה 1439 הירייה
הנה יומן היג'רה לשנת 1439 היג'רה. לוח שנה זה מסודר על ידי coachexcel.webs.com, לפרטים וודאות לעקוב אחר תקנה ממשלתית.
היג'רה בקוראן
כפי שהוסבר בהיסטוריית היג'רי לוח שנה, לוח השנה היג'רה קשורה קשר הדוק להיג'רה. כי השנה הראשונה של לוח השנה האסלאמי מתחיל משנת היג'רה ואת החודש הראשון, מוהראם הוא חודש של הופעתה של נחישות להגר מדינה. אז את רוח ההיג'רה צריך להתחזק שוב כדי לחפוף עם המומנטום של התור של השנה ההיג'רי.
הנה פסוקי ההיג'רה בקוראן :
إن الذين توفاهم الملائكة ظالمي أنفسهم قالوا فيم كنتم قالوا كنا مستضعفين في الأرض قالوا ألم تكن أرض الله واسعة فتهاجروا فيها فأولئك مأواهم جهنم وساءت مصيرا
ואכן, אלה הנאורים על ידי מלאכים במצב של רדיפה עצמית, (להם) מלאכים לשאול: "באילו דרכים אתה ?" הם השיבו: "אנחנו אנשים מדוכאים בארץ (מכה)". המלאכים אמרו: "האם הארץ של אלוהים הוא עצום, אז אתה יכול להגר על כדור הארץ ?" האנשים האלה איפה לעזאזל הוא ג'הנאם, וג'הנאם הוא המקום הכי גרוע, (מכתב של א-ניסה ': 97)
אבן עבאס ואבן אבי חים הסביר, וסביבון נוזול את הפסוק קשור לאנשים שהתאסלם אבל לא רוצה להגר. לאחר מכן הם נאלצו להצטרף לכוחות אבו-ג'אד במהלך קרב בדר ונהרגו במהלך הקרב. מת במצב הפך לחלק של צבא קוריש הכופרים. אז אללה גילה את הפסוק הזה.
סייד קטב הסביר את קיומו של עוד אסבואן נוזל. שישנם אנשים שהתאסרו, הם לא רוצים להגר. כמה מהם מתו מאוחר יותר במכה.
פסוק זה מהווה איום חמור על אנשים שאינם רוצים להגר ממכה למדינה. מכה, שהיתה דארול כפר ומדינה, היתה דארול אסלאם. באשר לעתידים של מכה, אין חובה לעבור למדינה. די האַרץ איז באזירט פתחי, דברי הנביא.
הנה פסוקי ההיג'רה בקוראן :
إن الذين توفاهم الملائكة ظالمي أنفسهم قالوا فيم كنتم قالوا كنا مستضعفين في الأرض قالوا ألم تكن أرض الله واسعة فتهاجروا فيها فأولئك مأواهم جهنم وساءت مصيرا
ואכן, אלה הנאורים על ידי מלאכים במצב של רדיפה עצמית, (להם) מלאכים לשאול: "באילו דרכים אתה ?" הם השיבו: "אנחנו אנשים מדוכאים בארץ (מכה)". המלאכים אמרו: "האם הארץ של אלוהים הוא עצום, אז אתה יכול להגר על כדור הארץ ?" האנשים האלה איפה לעזאזל הוא ג'הנאם, וג'הנאם הוא המקום הכי גרוע, (מכתב של א-ניסה ': 97)
אבן עבאס ואבן אבי חים הסביר, וסביבון נוזול את הפסוק קשור לאנשים שהתאסלם אבל לא רוצה להגר. לאחר מכן הם נאלצו להצטרף לכוחות אבו-ג'אד במהלך קרב בדר ונהרגו במהלך הקרב. מת במצב הפך לחלק של צבא קוריש הכופרים. אז אללה גילה את הפסוק הזה.
סייד קטב הסביר את קיומו של עוד אסבואן נוזל. שישנם אנשים שהתאסרו, הם לא רוצים להגר. כמה מהם מתו מאוחר יותר במכה.
פסוק זה מהווה איום חמור על אנשים שאינם רוצים להגר ממכה למדינה. מכה, שהיתה דארול כפר ומדינה, היתה דארול אסלאם. באשר לעתידים של מכה, אין חובה לעבור למדינה. די האַרץ איז באזירט פתחי, דברי הנביא.
وَمَنْ يُهَاجِرْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يَجِدْ فِي الْأَرْضِ مُرَاغَمًا كَثِيرًا وَسَعَةً ۚ وَمَنْ يَخْرُجْ مِنْ بَيْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَرَسُولِهِ ثُمَّ يُدْرِكْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ ۗ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا
מי שהיגרו בדרכו של אללה יהיה למצוא באדמה שבו הגירה נרחבת בשפע. מי יצא לביתו עם הכוונה הגרה אללה ושליחו, אז המוות קרה לו (לפני שמגיע ליעד), אז אכן היה גמול קבוע עם אללה. ואללה החוזרת סולח, רחמן רוב. (. קוראן סוראט א-ניסא " : 100)
إن الذين آمنوا والذين هاجروا وجاهدوا في سبيل الله أولئك يرجون رحمت الله والله غفور رحيم
באשר למי להאמין, מי להגר ושואפים בדרכו של אללה, הם ציפו בחסדי אללה, אללה הוא סולח, רחמן. (מכתב הקוראןאל-בקארה:. 218)
والذين آمنوا وهاجروا وجاهدوا في سبيل الله والذين آووا ونصروا أولئك هم المؤمنون حقا لهم مغفرة ورزق كريم
ומי שחושב, וסובלים גלות ושואפת בדרכו של אללה, ואלה מספקים מגורים ולהביא הקלה (אל מחגירין), הם אלה שמאמינים באמת. הם להשיג מחילה וכן מזון (טוב) מפואר. (מכתב הקוראן אל-אנפאל:. 74)
الذين آمنوا وهاجروا وجاهدوا في سبيل الله بأموالهم وأنفسهم أعظم درجة عند الله وأولئك هم الفائزون
מי שמאמין, וסובלים גלות ושואפת בדרכו של אללה עם העושר, החפצים שלהם לגופם, יש הדרגה הגבוהה ביותר בעיני אללה; וכי האנשים שקיבלו את הניצחון. (קוראן, סורה בשעה-טאובה: 20)
ארבעה הפיסקה האחרונה מצביעה על עליונותה של הירייה. כי אלה שהיגרו תמצאו שפע מרווחים ב, הוא יקבל את החסד של אללה, מחילה ורחמים.
תמצית ההיג'רה
כמובן שאנחנו רוצים המעלות עברו מעל. עם זאת, איך אנחנו נודדים תוך מצבנו אינו תנאי מכה-מאדינה כאשר חבריו היגרו ? בעוד הקוראן בכלל מצווה עלינו להגר ?
סאליהו הנביא "אליהי וסאלם להסביר את מהות ההגירה.
المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده, والمهاجر من هجر ما نهى الله عنه
"המוסלמי הוא זה שהציל את כל המוסלמים של מילולית והידיים. וזה מהאג'ר שמונה הוא אחד שעוזב את כל האיסורים של אללה "(ההיסטוריה מספר החדית '.10 בוכארי)
היג'רה ולשונית פירושו הוא ידידי (משמאל). עצמה היג'רה עוזב מה אללה אסור.
בנמקה חדית הזה, אבן חג'ר אל-עסקלאני הסביר כי ישנם שני סוגים של הגירה. הראשון הוא זשאַהיראַה הירראַה, כלומר לעזוב את המקום כדי למנוע מנת לשמור דיבה דתית. השני הוא בוהינאַה הירראַה, עוזב פעולה מתבקשת על ידי התשוקה של כעס השטן.
חוקרים אחרים הסבירו בעלי תנאים שונים; מקניה היג'רה (מקומות הגירה) ו מקניה היג'רה (הגירה משמעותית).
זהו מהלך שאנחנו תמיד צריכים לעשות. מקניה היג'רה. איך אנחנו תמיד עובדים עוזבים ומה אסורים על ידי אללה סובהנהו וואטאלה. אז אנחנו ממשיכים לשפר את ההגירה של הכפר כלפי אמונה (נעשתה בעיקר על ידי אחינו אשר להמיר). הועבר מ פּוֹלִיתֵאִיזם לקראת המונותיאיזם. היג'רה מן ניפק כלפי קביעות. היג'רה לא שיתחייב לקהל המתפללים. כמו גם ההגירה של כותרת חראם חלאל. אללה יודע סוואב הטוב ביש.
إن الذين آمنوا والذين هاجروا وجاهدوا في سبيل الله أولئك يرجون رحمت الله والله غفور رحيم
באשר למי להאמין, מי להגר ושואפים בדרכו של אללה, הם ציפו בחסדי אללה, אללה הוא סולח, רחמן. (מכתב הקוראןאל-בקארה:. 218)
والذين آمنوا وهاجروا وجاهدوا في سبيل الله والذين آووا ونصروا أولئك هم المؤمنون حقا لهم مغفرة ورزق كريم
ומי שחושב, וסובלים גלות ושואפת בדרכו של אללה, ואלה מספקים מגורים ולהביא הקלה (אל מחגירין), הם אלה שמאמינים באמת. הם להשיג מחילה וכן מזון (טוב) מפואר. (מכתב הקוראן אל-אנפאל:. 74)
الذين آمنوا وهاجروا وجاهدوا في سبيل الله بأموالهم وأنفسهم أعظم درجة عند الله وأولئك هم الفائزون
מי שמאמין, וסובלים גלות ושואפת בדרכו של אללה עם העושר, החפצים שלהם לגופם, יש הדרגה הגבוהה ביותר בעיני אללה; וכי האנשים שקיבלו את הניצחון. (קוראן, סורה בשעה-טאובה: 20)
ארבעה הפיסקה האחרונה מצביעה על עליונותה של הירייה. כי אלה שהיגרו תמצאו שפע מרווחים ב, הוא יקבל את החסד של אללה, מחילה ורחמים.
תמצית ההיג'רה
כמובן שאנחנו רוצים המעלות עברו מעל. עם זאת, איך אנחנו נודדים תוך מצבנו אינו תנאי מכה-מאדינה כאשר חבריו היגרו ? בעוד הקוראן בכלל מצווה עלינו להגר ?
סאליהו הנביא "אליהי וסאלם להסביר את מהות ההגירה.
المسلم من سلم المسلمون من لسانه ويده, والمهاجر من هجر ما نهى الله عنه
"המוסלמי הוא זה שהציל את כל המוסלמים של מילולית והידיים. וזה מהאג'ר שמונה הוא אחד שעוזב את כל האיסורים של אללה "(ההיסטוריה מספר החדית '.10 בוכארי)
היג'רה ולשונית פירושו הוא ידידי (משמאל). עצמה היג'רה עוזב מה אללה אסור.
בנמקה חדית הזה, אבן חג'ר אל-עסקלאני הסביר כי ישנם שני סוגים של הגירה. הראשון הוא זשאַהיראַה הירראַה, כלומר לעזוב את המקום כדי למנוע מנת לשמור דיבה דתית. השני הוא בוהינאַה הירראַה, עוזב פעולה מתבקשת על ידי התשוקה של כעס השטן.
חוקרים אחרים הסבירו בעלי תנאים שונים; מקניה היג'רה (מקומות הגירה) ו מקניה היג'רה (הגירה משמעותית).
זהו מהלך שאנחנו תמיד צריכים לעשות. מקניה היג'רה. איך אנחנו תמיד עובדים עוזבים ומה אסורים על ידי אללה סובהנהו וואטאלה. אז אנחנו ממשיכים לשפר את ההגירה של הכפר כלפי אמונה (נעשתה בעיקר על ידי אחינו אשר להמיר). הועבר מ פּוֹלִיתֵאִיזם לקראת המונותיאיזם. היג'רה מן ניפק כלפי קביעות. היג'רה לא שיתחייב לקהל המתפללים. כמו גם ההגירה של כותרת חראם חלאל. אללה יודע סוואב הטוב ביש.
0 Response to "לוח שנה מלא hijri; מוצא, היסטוריה ושנה קלנדרית"
Posting Komentar