דרכה של יפן להגביר את התיירות הלל
עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - במשך כמה ימים הייתי עם קבוצה של ממשלת אינדונזיה זמין הימג'י סיטי, יפן, כדי לראות כמה הם רציניים מכוונים לתיירות חלאל. הממשלה הימג'י רצה להראות לנו שהם סיפקו את כל הצרכים של הנוסע המוסלמי כמו מזון חלאל ומשקאות, שבו התפילה, מזכרות כשר, למראות של עניין.
יש הרבה אתרי תיירות מעניינים כי ביקרתי. יש טירת הימג'י שהיה כבר אלף שנים, המקדש אנולוס שבו הסרט "הסמוראי האחרון" לצלם כאן, קוקו-אן (הגן של שוגון ואת סמוראי), גראסלאנד טנונומי שבו הסרט "יער נורווגי" לצלם כאן, במרכז העיר הימאג'י, כדי אתרי סקי.
הלכתי למספר מסעדות המספקות תפריטים חלאל ומוסלמיים. מספר מסעדות מוצגות המילים "הידידותי המוסלמי" ו "חלאל" בכניסה. הם מציגים תמונות של מזון הלל.
הימג'י דהר קשה להתחקות אחר עקבותיהם של טוקיו, אוסקה, הוקאידו ובאזורים אחרים ביפן למשוך תיירים מוסלמים. תיירים מוסלמים מאינדונזיה הפכו גם הם למטרה של רדיפה.
"אנחנו רציניים מאוד מזמין תיירים מוסלמים מרחבי העולם ליפן, כולל מאינדונזיה," אמר היזם טיול ביפן, טקאו וכאימא, תוך ליווי אותי הימג'
תיירים מאינדונזיה מהווים באזור של טירה של הימאג'י, יפן, בסוף השבוע האחרון.
וכאימא אומר, יפן יש אטרקציות מעניינות רבות הן מבחינת ההיסטוריה, הנוכחי, והיופי. יפן רואה לאחרונה תיירים מוסלמים כל כך נלהבים לצאת לחו"ל, ויפן רוצה לעצור אותם. סוגיות הלל הן גם דאגה חשובה.
במהלך עשר השנים האחרונות, ממשלת יפן הבינה עד כמה חשובה ונוספת נוכחותם של תיירים מוסלמים - אשר מספר יגיע 200 מיליון ברחבי העולם על ידי 2022.
מספר התיירים המוסלמים שהגיעו ליפן משנה לשנה גדל - במיוחד מאז היו פעילים בקמפיינים של תיירות חלאלית. ב -2016 היו 24 מיליון תיירים זרים שביקרו ביפן מיעד של 20 מיליון בשנת 2020. כמעט מיליון (כ -700 אלף) הם תיירים מוסלמים.
בהתבסס על נתונים של ארגון התיירות הלאומי של יפן (ג׳נטו), בשנת 2016 היו כמעט 271 אלף תיירים אינדונזים הבאים ליפן. מספר זה עלה בחדות מ -2009, שהיה רק 63 אלף.
כמו כן תיירים מוסלמים ממלזיה. הם מעוניינים מאוד לנסוע ליפן מאז קידום מסע הפרסום הלל והמוסלמי ידידותי התיירות. בשנת 2016, ג׳נטו נרשם 394 אלף תיירים מלזי ליפן, לעומת לפני שבע שנים, אשר רק 89,000 אנשים.
יפן מבינה היטב כיצד פוטנציאל התיירות המוסלמי העולמי הוא עצום. יחד עם מדינות לא מוסלמיות אחרות, כגון אוסטרליה, תאילנד, ניו זילנד, סין, קוריאה, סינגפור, למדינות רבות באירופה, יפן רוצה לתפוס את נתח השוק של התיירות המוסלמית אשר מוערך להגיע 320 מיליארד דולר בשנת 2024.
מתחזית חיזוי של מאסטרקארד-סרנס, עד 2020, מגיעים מיליון תיירים מוסלמים ליפן, יחד עם האולימפיאדה שהתקיימה בטוקיו. מספר זה עלה ב -18.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
תיירים מוסלמים מדרום מזרח אסיה הם המדינות המבוקרות ביותר של השמש העולה. היעדים העיקריים שלהם מבוססים על הסדר, טוקיו, אוסקה והוקאידו.
השאלה היא, מדוע מסווגת יפן כהצלחה למשוך תיירים מוסלמים לנסוע לשם ? מהתוצאות של הביקור שלי ודן עם פקידי ממשל העיר הימאג'י, עסקים נסיעות יפנית, יזמים קולינריים, ישנם שני גורמים הקובעים את ההצלחה.
ראשית, גורמים מיפן הפנימית. יפן הבינה את החשיבות של תיירים מוסלמים שמגיעים למדינות בחמש יבשות. יפן, שלא הבינה כיצד לשרת תיירים מוסלמים, בנתה והכינה את כל התשתיות כדי למשוך יותר תיירים מוסלמים.
מן היווצרות של חשיבה של "מודעות לחשיבות של תיירים מוסלמים", יפן השתפרה מיד. מה חינוך וחיברות הוא חלאל ומוסלמי ידידותי מוחזק בכל המחוזות היפנים.
ממשלות מקומיות ומפעילי תיירות, כולל בעלי מסעדות יפניות, משכילים את משמעות החלאל, מה צריך להיות מוכן ומוצג, ומה לא צריך לתת. הם מלמדים כיצד לשרת תיירים מוסלמים במסעדות, בתי מלון, בתי קפה, אטרקציות תיירותיות, למרכז העיר.
שמות בתי המלאכה והמחזות הלל נספרו בערים הגדולות. הם גם מביאים יזמי נסיעות ממדינות מוסלמיות וממנהיגים מוסלמים כדי להעביר את החשיבות של הסמכה חלאל.
חלק מהמסעדות מציגות עמדות מוסלמיות ידידותיות וחלומות בכניסה. (אלבה דמהורי)
לאחר מכן יפן מספקת טיסות (זול). למה זה חשוב ? רוב המטיילים המוסלמים מתגלים כאלף דורות שנהג לבחור כרטיסים זולים, ללכת בתחבורה הציבורית ביפן, ללכת לקבוצות ולשים לב לגורמים הלליים וידידותיים למוסלמים.
הם הופכים את הוויזה לקלה יותר. תקציב ומלונות מוסלמים ידידותיים זמינים במקומות רבים. לא פחות חשוב, מזון הלל ומשקאות זמינים בקלות בערים רבות ביפן. מקומות פולחן זמינים.
זה מה שהרגשתי מיד כשהייתי בהימאג'י, עיר בהיוגו, בערך אוטובוס שעה מאוסקה. כאשר במרכז העיר, אוכל חלאל קל למצוא.
בזמן התפילה, מציאת חדרי תפילה אינה קשה. המושלה שבה אני מתפללת בהימאג'י אינה רחבה מדי, אבל קרירה ונקייה. אלקוראן וספרים אסלאמיים זמינים שם.
הגורם השני מגיע מיפן החיצונית. זה נוגע לצמיחה של קבוצות ביניים מוסלמיות במדינות מוסלמיות רבות, בעיקר באינדונזיה. שיפורים כלכליים השפיעו על הלידה של הקבוצה כדי לנצח עם התשוקה של נסיעה.
קבוצה מוסלמית זו נוהגת לנסוע לחו"ל לפחות פעם בשנה. נסיעה כאילו זה הפך להיות צורך בסיסי. הם בכוונה להציל, לתכנן את הנסיעות שלהם מרחוק, ולחפש מקומות חדשים מעניינים, טובים, ו בלתי ניתן להתאמה.
פסטיבל נאדה (טארונג) הוא אטרקציה לתיירים הקרובים הימאג'י, יפן. הפסטיבל החוגג את המסיק הזה מתקיים ליומיים בכל 14-15 באוקטובר.
מדינות פתוחות יותר במזרח התיכון תורמות כעת למבול של תיירים בחו"ל. הם הקדישו שהות ארוכה יותר, יותר קניות וחטיפים.
יפן היא מסוגלת לשלב ו סינרגיז נוסחה 3 א בסגנון של שר התיירות ריספּעקטיוולי למשוך תיירים זרים. ניסוח של 3 א כולל אטרקציות, גישה ושירותים.
אטרקציות הקשורות אטרקציות תיירותיות שיכולים למשוך את הרצונות ואת שביעות הרצון של תיירים שמגיעים. גישה כוללת את הקלות להגיע אטרקציות תיירותיות עם מצבים שונים של תחבורה. ומתקנים להתמקד מתקני לינה, מסעדות, בתי קפה, מקומות קניות, ואחרים.
גורם ערך (ערך) אפילו יפן. בנוסף 3 א, ישנם ערכים היסטוריים ועכשוויים שהופכים מגנט חזק עבור יפן כדי למשוך תיירים זרים, כולל תיירים מוסלמים. ערכי התרבות ואת הפילוסופיה של החיים שגדל בחברה לתרום את הרצון של תיירים זרים לבקר ביפן.
השילוב של ארבעה מהנ"ל הוא מה שהופך את יפן לאחד היעדים התיירות המוסלמים של דרום מזרח אסיה ומדינות המזרח התיכון.
יפן יכולה, אינדונזיה בהחלט יכול.
יש הרבה אתרי תיירות מעניינים כי ביקרתי. יש טירת הימג'י שהיה כבר אלף שנים, המקדש אנולוס שבו הסרט "הסמוראי האחרון" לצלם כאן, קוקו-אן (הגן של שוגון ואת סמוראי), גראסלאנד טנונומי שבו הסרט "יער נורווגי" לצלם כאן, במרכז העיר הימאג'י, כדי אתרי סקי.
הלכתי למספר מסעדות המספקות תפריטים חלאל ומוסלמיים. מספר מסעדות מוצגות המילים "הידידותי המוסלמי" ו "חלאל" בכניסה. הם מציגים תמונות של מזון הלל.
הימג'י דהר קשה להתחקות אחר עקבותיהם של טוקיו, אוסקה, הוקאידו ובאזורים אחרים ביפן למשוך תיירים מוסלמים. תיירים מוסלמים מאינדונזיה הפכו גם הם למטרה של רדיפה.
"אנחנו רציניים מאוד מזמין תיירים מוסלמים מרחבי העולם ליפן, כולל מאינדונזיה," אמר היזם טיול ביפן, טקאו וכאימא, תוך ליווי אותי הימג'
תיירים מאינדונזיה מהווים באזור של טירה של הימאג'י, יפן, בסוף השבוע האחרון.
וכאימא אומר, יפן יש אטרקציות מעניינות רבות הן מבחינת ההיסטוריה, הנוכחי, והיופי. יפן רואה לאחרונה תיירים מוסלמים כל כך נלהבים לצאת לחו"ל, ויפן רוצה לעצור אותם. סוגיות הלל הן גם דאגה חשובה.
במהלך עשר השנים האחרונות, ממשלת יפן הבינה עד כמה חשובה ונוספת נוכחותם של תיירים מוסלמים - אשר מספר יגיע 200 מיליון ברחבי העולם על ידי 2022.
מספר התיירים המוסלמים שהגיעו ליפן משנה לשנה גדל - במיוחד מאז היו פעילים בקמפיינים של תיירות חלאלית. ב -2016 היו 24 מיליון תיירים זרים שביקרו ביפן מיעד של 20 מיליון בשנת 2020. כמעט מיליון (כ -700 אלף) הם תיירים מוסלמים.
בהתבסס על נתונים של ארגון התיירות הלאומי של יפן (ג׳נטו), בשנת 2016 היו כמעט 271 אלף תיירים אינדונזים הבאים ליפן. מספר זה עלה בחדות מ -2009, שהיה רק 63 אלף.
כמו כן תיירים מוסלמים ממלזיה. הם מעוניינים מאוד לנסוע ליפן מאז קידום מסע הפרסום הלל והמוסלמי ידידותי התיירות. בשנת 2016, ג׳נטו נרשם 394 אלף תיירים מלזי ליפן, לעומת לפני שבע שנים, אשר רק 89,000 אנשים.
יפן מבינה היטב כיצד פוטנציאל התיירות המוסלמי העולמי הוא עצום. יחד עם מדינות לא מוסלמיות אחרות, כגון אוסטרליה, תאילנד, ניו זילנד, סין, קוריאה, סינגפור, למדינות רבות באירופה, יפן רוצה לתפוס את נתח השוק של התיירות המוסלמית אשר מוערך להגיע 320 מיליארד דולר בשנת 2024.
מתחזית חיזוי של מאסטרקארד-סרנס, עד 2020, מגיעים מיליון תיירים מוסלמים ליפן, יחד עם האולימפיאדה שהתקיימה בטוקיו. מספר זה עלה ב -18.7% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
תיירים מוסלמים מדרום מזרח אסיה הם המדינות המבוקרות ביותר של השמש העולה. היעדים העיקריים שלהם מבוססים על הסדר, טוקיו, אוסקה והוקאידו.
השאלה היא, מדוע מסווגת יפן כהצלחה למשוך תיירים מוסלמים לנסוע לשם ? מהתוצאות של הביקור שלי ודן עם פקידי ממשל העיר הימאג'י, עסקים נסיעות יפנית, יזמים קולינריים, ישנם שני גורמים הקובעים את ההצלחה.
ראשית, גורמים מיפן הפנימית. יפן הבינה את החשיבות של תיירים מוסלמים שמגיעים למדינות בחמש יבשות. יפן, שלא הבינה כיצד לשרת תיירים מוסלמים, בנתה והכינה את כל התשתיות כדי למשוך יותר תיירים מוסלמים.
מן היווצרות של חשיבה של "מודעות לחשיבות של תיירים מוסלמים", יפן השתפרה מיד. מה חינוך וחיברות הוא חלאל ומוסלמי ידידותי מוחזק בכל המחוזות היפנים.
ממשלות מקומיות ומפעילי תיירות, כולל בעלי מסעדות יפניות, משכילים את משמעות החלאל, מה צריך להיות מוכן ומוצג, ומה לא צריך לתת. הם מלמדים כיצד לשרת תיירים מוסלמים במסעדות, בתי מלון, בתי קפה, אטרקציות תיירותיות, למרכז העיר.
שמות בתי המלאכה והמחזות הלל נספרו בערים הגדולות. הם גם מביאים יזמי נסיעות ממדינות מוסלמיות וממנהיגים מוסלמים כדי להעביר את החשיבות של הסמכה חלאל.
חלק מהמסעדות מציגות עמדות מוסלמיות ידידותיות וחלומות בכניסה. (אלבה דמהורי)
לאחר מכן יפן מספקת טיסות (זול). למה זה חשוב ? רוב המטיילים המוסלמים מתגלים כאלף דורות שנהג לבחור כרטיסים זולים, ללכת בתחבורה הציבורית ביפן, ללכת לקבוצות ולשים לב לגורמים הלליים וידידותיים למוסלמים.
הם הופכים את הוויזה לקלה יותר. תקציב ומלונות מוסלמים ידידותיים זמינים במקומות רבים. לא פחות חשוב, מזון הלל ומשקאות זמינים בקלות בערים רבות ביפן. מקומות פולחן זמינים.
זה מה שהרגשתי מיד כשהייתי בהימאג'י, עיר בהיוגו, בערך אוטובוס שעה מאוסקה. כאשר במרכז העיר, אוכל חלאל קל למצוא.
בזמן התפילה, מציאת חדרי תפילה אינה קשה. המושלה שבה אני מתפללת בהימאג'י אינה רחבה מדי, אבל קרירה ונקייה. אלקוראן וספרים אסלאמיים זמינים שם.
הגורם השני מגיע מיפן החיצונית. זה נוגע לצמיחה של קבוצות ביניים מוסלמיות במדינות מוסלמיות רבות, בעיקר באינדונזיה. שיפורים כלכליים השפיעו על הלידה של הקבוצה כדי לנצח עם התשוקה של נסיעה.
קבוצה מוסלמית זו נוהגת לנסוע לחו"ל לפחות פעם בשנה. נסיעה כאילו זה הפך להיות צורך בסיסי. הם בכוונה להציל, לתכנן את הנסיעות שלהם מרחוק, ולחפש מקומות חדשים מעניינים, טובים, ו בלתי ניתן להתאמה.
פסטיבל נאדה (טארונג) הוא אטרקציה לתיירים הקרובים הימאג'י, יפן. הפסטיבל החוגג את המסיק הזה מתקיים ליומיים בכל 14-15 באוקטובר.
מדינות פתוחות יותר במזרח התיכון תורמות כעת למבול של תיירים בחו"ל. הם הקדישו שהות ארוכה יותר, יותר קניות וחטיפים.
יפן היא מסוגלת לשלב ו סינרגיז נוסחה 3 א בסגנון של שר התיירות ריספּעקטיוולי למשוך תיירים זרים. ניסוח של 3 א כולל אטרקציות, גישה ושירותים.
אטרקציות הקשורות אטרקציות תיירותיות שיכולים למשוך את הרצונות ואת שביעות הרצון של תיירים שמגיעים. גישה כוללת את הקלות להגיע אטרקציות תיירותיות עם מצבים שונים של תחבורה. ומתקנים להתמקד מתקני לינה, מסעדות, בתי קפה, מקומות קניות, ואחרים.
גורם ערך (ערך) אפילו יפן. בנוסף 3 א, ישנם ערכים היסטוריים ועכשוויים שהופכים מגנט חזק עבור יפן כדי למשוך תיירים זרים, כולל תיירים מוסלמים. ערכי התרבות ואת הפילוסופיה של החיים שגדל בחברה לתרום את הרצון של תיירים זרים לבקר ביפן.
השילוב של ארבעה מהנ"ל הוא מה שהופך את יפן לאחד היעדים התיירות המוסלמים של דרום מזרח אסיה ומדינות המזרח התיכון.
יפן יכולה, אינדונזיה בהחלט יכול.
Loading...
0 Response to "דרכה של יפן להגביר את התיירות הלל"
Posting Komentar