לגליזציה של הפלות, האם זה לא בסדר
עברית חדשות אסלאמיות , טנג'ונג ענים ירושלים - אני לא יודע מה היה במוחם של מבצעי הפשעים המיניים עד הרדיפה של אונס אפילו לא מהסס לנקוט פעולות סדיסטי יותר. מקרים של פשעים מיניים (אונס) של קורבנות הן נשים (ילדים ומבוגרים), נשים משמשות לעתים קרובות כחפצים על ידי סיפוק כוונותיהם העזות של המבצעים.
ציטט מתוך קומפאס.טיב (מהדורה שתים-עשרה אוגוסט אלפיים ושמונה-עשר) ילד שהיה קורבן אונס נעשה חשוד במקרה הפלה, הקורבן היה זמן להרגיש את הקור של חדר המעצר. בנוסף לכידת תשומת הלב של התקשורת הלאומית, מספר כלי תקשורת בינלאומיים הדגיש גם את המקרה הזה. מקרה זה הועבר ל - פון מוארה באליאן, אחיו של הקורבן נידון למאסר בגין ביצוע אונס, בעוד שאחותו נידונה למאסר בשל הפלה. הקורבן הורשע על הפרת חוק הגנת הילד.
גורמים רבים בקהילה ראו במקרה זה עוול מאוד לקורבנות, שרבים מהם סירבו להחלטת בית המשפט, משום שחשבו על קורבן האונס להיות רשאי לבצע הפלה.
מערכת פירות
לדברי קומנאס אישה הנציב אדריאנה וני (בבק.קום, השישי, אוגוסט של השנה אלפיים ושמונה עשרה) קומנאס פרמפוואן ציין כי היו אלף מאתיים ועשר אלימות המינית גילוי עריות שנעשה בתחום הפרטי בשנה שעברה. האשם הגבוה ביותר הוא האב הביולוגי, ארבע מאות עשרים וחמש מקרים. מהמקרים בג'אמבי שביצעו אחים, בתיק של קומנאס פרמפאואן, היה גם אח זה גבוה למדי, מספר חמישים ושמונה. היו גם אבות חורגים, דודים ובעלים.
בין שנה לשנה נמשכת מגמת האלימות נגד נשים. בשנה שעברה לבדה היו שלוש מאות חמישים אלף ארבע מאות שבעים ושתיים מקרים, הכוללים אלימות פיזית ואלימות מינית, ואילו הוועדה לאינדונזיה להגנת הילד רשמה מאה ושש-עשרה מקרים של אלימות מינית נגד ילדים ב -אלפיים ושבע עשרה.
במקרה זה אונס חשוד יש גורמים גורמים רבים. חולשת אמונה, צפיפות אוכלוסייה, עוני, השכלה נמוכה, העדר תשומת לב הורית לילדים, היא תנאי שאינו עומד לבדו.
מצבו של הפשע המיני (אונס) הוא תופעה שיש לפתור מיד. תופעה זו היא בבירור לא תופעה אחת, ולכן היא נפתרה רק על ידי נקיטת פעולה נגד מבצעי הפשע, ללא קשר לגורמים אחרים שהם שורש הבעיה.
עם זאת, תופעה זו היא ההשפעה של מערכת החיים הנוכחית (החלת המערכת החילונית). מערכת חילונית זו הולידה את חופש ההתנהגות בתוך החברה, ומביאה לקטסטרופה עולמית.
אם הטיפול הוא רק חצי לב, כמובן הבעיות האלה יתרחשו שוב, כל מה שאתה צריך לעשות זה לסגור את דלת ההדק.
האם הפלה ?
קורבנות אונס חווים טראומה נפשית, ויש צורך בהפלה לעיתים קרובות כקיצור. גורמים רבים מפעילים כך הקורבן יש הפלה. תקנה ממשלתית (עמ 'עמ ') מס 'שישים לשנת אלפיים ארבע-עשרה בנושא בריאות פוריות שאושרה על ידי הנשיא ביום עשרים ואחת ביולי אלפיים ארבע-עשרה. ב עמ 'עמ ', הפלה היא חוקית עבור נשים בהריון, כי הם הצביעו על מצב חירום רפואי ו / או להיכנס להריון בגלל אונס. (נוש.דעתיק.קום, שמונה/שמונה/אלפיים ארבע-עשרה)
הפלת חוק הפלות מתייחסת לחוק הבריאות מס 'שלושים ושש/אלפיים ותשע, ובפרט סעיף שבעים וחמש (אחת), הקובע כי כל אדם אסור לבצע הפלה, אלא על סמך סימנים למצבי חירום רפואיים, והיריון עקב אונס העלולים לגרום לטראומה נפשית לקורבנות אונס. לפי זה עמ 'עמ ', הפלה יכולה להתבצע רק על סמך אינדיקציות חירום רפואי הריון עקב אונס.
זה עמ 'עמ ' לקצור את היתרונות והחסרונות של קבוצות שונות יחד עם הסיבות. חוק הפלות עצמו חייב להיות מובן היטב על ידי המוסלמים, הן הקהילה הרפואית והן הציבור הרחב. כי, עבור מוסלמי, חוקי ההלכה האיסלאמית הם תקן לכל מעשיו. בנוסף, ההקשבה לדיני האיסלאם היא חובתו של מוסלמי כתוצאה מאמונתו באסלאם. ההפלה במשפט המוסלמי נדונה בפירוט רב.
בסדר אללה סובחאנהו ו מרומם עם המילה שלו:
"וזה לא מתאים לגברים שהם מאמינים ונשים המאמינים, אם אללה ושליח שלו יש לקבוע צו, יהיו בחירות אחרות עבורם על ענייניהם. וכל מי שאינו מקיים את אללה ואת שליחו, אז אכן, הוא הלך שולל, עם טעות אמיתית. "(סורה אל אחזב [לג: לג).
אם ההפלה היא חוקית מסיבות של אונס, זה לא פתרון הבעיה. אבל זה לא פוסל את האפשרות להיות בשימוש על ידי אנשים חסרי אחריות (מתנגדים מתנגדים). סיבה נוספת אשר נעשית לעיתים קרובות על ידי הפלה היא הגיל כי הוא צעיר מדי (במיוחד אלה בהריון מחוץ לנישואין), חרפה משפחתית, או כבר יש ילדים רבים. מסיבות כאלו ניתנים גם על ידי הנשים שניסו לשכנע אותו כי הריגת העובר ברחם מותרת ונכונה. כל הסיבות הללו הן חסרות שחר.
הפלה היא גם לא רק בעיות בריאות רפואית או ציבורית, אלא גם בעיות חברתיות הקשורות להבנת החופש (חופש / ליברליזם) אמץ קהילה. הבנה זרה זו הפכה ללא ספק לנקודת הכניסה של הפלות הפלות בחברה.
חזרה לאסלאם
בעיות שונות הנובעות מכך שבני האדם עוקבים אחר הציוויליזציה המערבית. אז הפתרון עם האיסלאם. למה עם האיסלאם ? האסלאם הופך את האיסלאם לעיקרון עיקרי, התגלותו של אללה סובאנהו ווא טעאלעא כהקמתה. לאסלאם יש כללים לכל החיים, שהם מאוד מפורטים ומושלמים.
באיסלאם, המדינה אחראית ליישום הכללים של האיסלאם בכללותו בויסות כל העסק של אנשים, כך שאנשים מקבלים ערבות של ביטחון ושגשוג ביריד ויסודי.
המדינה גם תמנע את כניסתם של כל הדברים שיש להם פוטנציאל להחליש את האמונה והאישיות של המוסלמים. כמו למשל; מחזור של פורנוגרפיה, אלכוהול, סמים וכן הלאה. עם אדיקות הפרט (כבול תמיד לפי הכללים של האיסלאם בכללותו), את השליטה בחברה ואת תפקידה של המדינה (תמיד מערוף נחי צודק), אז האנושות תהיה מנועה מעשים לא מוסריים, כולל הטרדה מינית פשע.
בנוסף, המדינה כיישום המרכזי של החוק האיסלמי, מוסמך לספק סנקציות מחמירות על העבריינים. המדינה תחול הכללים החברתיים נטו ולנהל הפנמת פעילות מיסיונרית והבנה באמצעות חינוך, כך שכל חבר בחברה כדי להבין את מטרת חיים ואת המשמעות של אושר אולטימטיבי, ובסופו של דבר יהיה למנוע מאנשים לבצע מעשים שונים של אי ציות, כוללים עבירות מין (אונס). ואלהו עאלאם בישופ-שוואב.
ציטט מתוך קומפאס.טיב (מהדורה שתים-עשרה אוגוסט אלפיים ושמונה-עשר) ילד שהיה קורבן אונס נעשה חשוד במקרה הפלה, הקורבן היה זמן להרגיש את הקור של חדר המעצר. בנוסף לכידת תשומת הלב של התקשורת הלאומית, מספר כלי תקשורת בינלאומיים הדגיש גם את המקרה הזה. מקרה זה הועבר ל - פון מוארה באליאן, אחיו של הקורבן נידון למאסר בגין ביצוע אונס, בעוד שאחותו נידונה למאסר בשל הפלה. הקורבן הורשע על הפרת חוק הגנת הילד.
גורמים רבים בקהילה ראו במקרה זה עוול מאוד לקורבנות, שרבים מהם סירבו להחלטת בית המשפט, משום שחשבו על קורבן האונס להיות רשאי לבצע הפלה.
מערכת פירות
לדברי קומנאס אישה הנציב אדריאנה וני (בבק.קום, השישי, אוגוסט של השנה אלפיים ושמונה עשרה) קומנאס פרמפוואן ציין כי היו אלף מאתיים ועשר אלימות המינית גילוי עריות שנעשה בתחום הפרטי בשנה שעברה. האשם הגבוה ביותר הוא האב הביולוגי, ארבע מאות עשרים וחמש מקרים. מהמקרים בג'אמבי שביצעו אחים, בתיק של קומנאס פרמפאואן, היה גם אח זה גבוה למדי, מספר חמישים ושמונה. היו גם אבות חורגים, דודים ובעלים.
בין שנה לשנה נמשכת מגמת האלימות נגד נשים. בשנה שעברה לבדה היו שלוש מאות חמישים אלף ארבע מאות שבעים ושתיים מקרים, הכוללים אלימות פיזית ואלימות מינית, ואילו הוועדה לאינדונזיה להגנת הילד רשמה מאה ושש-עשרה מקרים של אלימות מינית נגד ילדים ב -אלפיים ושבע עשרה.
במקרה זה אונס חשוד יש גורמים גורמים רבים. חולשת אמונה, צפיפות אוכלוסייה, עוני, השכלה נמוכה, העדר תשומת לב הורית לילדים, היא תנאי שאינו עומד לבדו.
מצבו של הפשע המיני (אונס) הוא תופעה שיש לפתור מיד. תופעה זו היא בבירור לא תופעה אחת, ולכן היא נפתרה רק על ידי נקיטת פעולה נגד מבצעי הפשע, ללא קשר לגורמים אחרים שהם שורש הבעיה.
עם זאת, תופעה זו היא ההשפעה של מערכת החיים הנוכחית (החלת המערכת החילונית). מערכת חילונית זו הולידה את חופש ההתנהגות בתוך החברה, ומביאה לקטסטרופה עולמית.
אם הטיפול הוא רק חצי לב, כמובן הבעיות האלה יתרחשו שוב, כל מה שאתה צריך לעשות זה לסגור את דלת ההדק.
האם הפלה ?
קורבנות אונס חווים טראומה נפשית, ויש צורך בהפלה לעיתים קרובות כקיצור. גורמים רבים מפעילים כך הקורבן יש הפלה. תקנה ממשלתית (עמ 'עמ ') מס 'שישים לשנת אלפיים ארבע-עשרה בנושא בריאות פוריות שאושרה על ידי הנשיא ביום עשרים ואחת ביולי אלפיים ארבע-עשרה. ב עמ 'עמ ', הפלה היא חוקית עבור נשים בהריון, כי הם הצביעו על מצב חירום רפואי ו / או להיכנס להריון בגלל אונס. (נוש.דעתיק.קום, שמונה/שמונה/אלפיים ארבע-עשרה)
הפלת חוק הפלות מתייחסת לחוק הבריאות מס 'שלושים ושש/אלפיים ותשע, ובפרט סעיף שבעים וחמש (אחת), הקובע כי כל אדם אסור לבצע הפלה, אלא על סמך סימנים למצבי חירום רפואיים, והיריון עקב אונס העלולים לגרום לטראומה נפשית לקורבנות אונס. לפי זה עמ 'עמ ', הפלה יכולה להתבצע רק על סמך אינדיקציות חירום רפואי הריון עקב אונס.
זה עמ 'עמ ' לקצור את היתרונות והחסרונות של קבוצות שונות יחד עם הסיבות. חוק הפלות עצמו חייב להיות מובן היטב על ידי המוסלמים, הן הקהילה הרפואית והן הציבור הרחב. כי, עבור מוסלמי, חוקי ההלכה האיסלאמית הם תקן לכל מעשיו. בנוסף, ההקשבה לדיני האיסלאם היא חובתו של מוסלמי כתוצאה מאמונתו באסלאם. ההפלה במשפט המוסלמי נדונה בפירוט רב.
בסדר אללה סובחאנהו ו מרומם עם המילה שלו:
"וזה לא מתאים לגברים שהם מאמינים ונשים המאמינים, אם אללה ושליח שלו יש לקבוע צו, יהיו בחירות אחרות עבורם על ענייניהם. וכל מי שאינו מקיים את אללה ואת שליחו, אז אכן, הוא הלך שולל, עם טעות אמיתית. "(סורה אל אחזב [לג: לג).
אם ההפלה היא חוקית מסיבות של אונס, זה לא פתרון הבעיה. אבל זה לא פוסל את האפשרות להיות בשימוש על ידי אנשים חסרי אחריות (מתנגדים מתנגדים). סיבה נוספת אשר נעשית לעיתים קרובות על ידי הפלה היא הגיל כי הוא צעיר מדי (במיוחד אלה בהריון מחוץ לנישואין), חרפה משפחתית, או כבר יש ילדים רבים. מסיבות כאלו ניתנים גם על ידי הנשים שניסו לשכנע אותו כי הריגת העובר ברחם מותרת ונכונה. כל הסיבות הללו הן חסרות שחר.
הפלה היא גם לא רק בעיות בריאות רפואית או ציבורית, אלא גם בעיות חברתיות הקשורות להבנת החופש (חופש / ליברליזם) אמץ קהילה. הבנה זרה זו הפכה ללא ספק לנקודת הכניסה של הפלות הפלות בחברה.
חזרה לאסלאם
בעיות שונות הנובעות מכך שבני האדם עוקבים אחר הציוויליזציה המערבית. אז הפתרון עם האיסלאם. למה עם האיסלאם ? האסלאם הופך את האיסלאם לעיקרון עיקרי, התגלותו של אללה סובאנהו ווא טעאלעא כהקמתה. לאסלאם יש כללים לכל החיים, שהם מאוד מפורטים ומושלמים.
באיסלאם, המדינה אחראית ליישום הכללים של האיסלאם בכללותו בויסות כל העסק של אנשים, כך שאנשים מקבלים ערבות של ביטחון ושגשוג ביריד ויסודי.
המדינה גם תמנע את כניסתם של כל הדברים שיש להם פוטנציאל להחליש את האמונה והאישיות של המוסלמים. כמו למשל; מחזור של פורנוגרפיה, אלכוהול, סמים וכן הלאה. עם אדיקות הפרט (כבול תמיד לפי הכללים של האיסלאם בכללותו), את השליטה בחברה ואת תפקידה של המדינה (תמיד מערוף נחי צודק), אז האנושות תהיה מנועה מעשים לא מוסריים, כולל הטרדה מינית פשע.
בנוסף, המדינה כיישום המרכזי של החוק האיסלמי, מוסמך לספק סנקציות מחמירות על העבריינים. המדינה תחול הכללים החברתיים נטו ולנהל הפנמת פעילות מיסיונרית והבנה באמצעות חינוך, כך שכל חבר בחברה כדי להבין את מטרת חיים ואת המשמעות של אושר אולטימטיבי, ובסופו של דבר יהיה למנוע מאנשים לבצע מעשים שונים של אי ציות, כוללים עבירות מין (אונס). ואלהו עאלאם בישופ-שוואב.
Loading...
0 Response to "לגליזציה של הפלות, האם זה לא בסדר"
Posting Komentar