.

תיזהר השבח הסופי, 'עין

עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - "וואו ... התינוק שלך מדהים. לבן, נקי, שמן שוב. צירוף טוב של אבי ואמי ... "אמרה אם.

הקפת קופסא צפופה שבו הבן שלי שהיה רק עשרים ואחת ימים, שינה עם שורת מחץ. אכן, פני הילד שלי מלידה מזמינים התפעלות לכל מי שנראה.

אני עצמי אסיר תודה על כך. זה מרגיש כמו המאבק שלי ללדת על ידי ניתוח, השתלם על ידי נוכחותו.

פתאום התינוק שלי בכה מהר ככל האפשר. הלם את הנוכחים באקיעא.

"יאן ... אני חושבת שהוא צמא ... "אמר אחד השכנים.

אחר כך ביקשתי מהאורחים רשות להניק את הילד שלי בחדר. אבל מה קרה? התינוק שלי סירב. כל מאמץ שעשיתי כדי לשכנע ולהרגיע אותו.

כמה משפחות גם החליפו אותו בתורות. בעלי אפילו ניסה לקרוא את פסוקי ההגנה עבורו. אבל שעה חלפה, הילד שלי עדיין בכה.

האורחים מבולבלים מהמצב הזה. כמה אורחים להתחיל לעשות מסקנות משלהם. החל מסוואן, תקיפות, לדברים על טבעיים אחרים. התבקשתי לשים כמה דברים בתיבה של הבן שלי. כמו זכוכית, מספריים, מסרקים ועוד כמה חפצים.

לאחר מכן, התינוק שלי הוחזר לקופסה. שניות על ידי שניות עברו. שום דבר לא השתנה, התינוק שלי ממשיך לבכות. עד שבסופו של דבר מיהר בעלי אל הקהל בהניפו את הטלפון הסלולרי שלו.

"אמא, אולי לילד שלנו יש'עין'. אנחנו מנסים, כן, עצה מהקוראה הזאת ".

הנהנתי בהכנעה. כל ההזמנות, ובייחוד האמהות שסובבו את ילדי, התבקשו לבצע את האבל. המים מכוסים באגן גדול. ואז המים משמשים לשטוף את הבן שלי עם רבי ויסשליסיק, תפילות ופסוקי הגנה.

אלמדולילה, כל ההזמנות היו המום. בני חזר לישון בשלווה.

השבח שייך רק לאלוהים

מי לא אוהב לשמוע מחמאות? טבע האדם בהחלט מרגיש מאושר כאשר שיבח.

אבל להיזהר, שיבח את המשפט הוא פחות מדויק ולהגיב לשבח באופן שאינו תקין, זה יכול להוביל לאסון ומחלות.

לא רק מחלות כבד. אבל גם 'עין המחלה.

عن ابن عباسعن النبي صلى الله عليه وسلم قال العين حق ولو كان شيء سابق القدر سبقته العين وإذا استغسلتم فاغسلوا

"מנקודת אבן 'אַנהומאַ אַבאַס, סאַללאַללאַאַהו הנביא' אליהיי ווסלאם סלאם אמר:" עין (עין רעה) זה באמת, אם היה משהו שקודם קודאר, זה יהיה קדם איפה. אם אתה מתבקש לעשות אמבטיה, להתרחץ. "(ההיסטוריה של החדית ' מוסלמי).

عن عائشة قالتقال رسول الله صلى الله عليه وسلم استعيذوا بالله فإن العين حق

מ עיישה ראדי "אנהה, סאליהו הנביא" אלעיהא עסלם סלאם אמר: "יש לך מקלט אללה מן 'איפה (עין הרע) כי אמת' איפה היה חאק נכון (הם)." (ההיסטוריה של החדית ' אבן מג'ח.)

מחלת עין היא סוג של מחלה הנגרמת על ידי ההשפעה הרעה של העין, העין מלווה תחושה של פליאה או אפילו מקנא וקנאה בגלל מה שהוא ראה.

אפילו שאינה מלווה קנאה למרות שזה יכול לגרום עין אלא בליווי השבח לאל. עבור כל השבח צריך רק שייך לאלוהים.

"מחלת העין לא יכולה להשפיע רק על ילדים קטנים. כל מי שלא מודאג לגבי גיל, מין, יכול להיות מושפע. אפילו חברי הנביא סאליהו "כמובן אלעיהא עסלם סלאם, הידוע יושר שלהם, עדיין לא לברוח השפעת עין.

عن أبي أمامة بن سهل بن حنيف أنه قالرأى عامر بن ربيعة سهل بن حنيف يغتسل فقال ما رأيت كاليوم ولا جلد مخبأة فلبط سهل فأتي رسول الله صلى الله عليه وسلم عامرا فتغيظ عليه وقال علام يقتل أحدكم أخاه ألا بركت اغتسل له فغسل عامر وجهه ويديه ومرفقيه وركبتيه وأطراف رجليه وداخلة إزاره في قدح ثم صب عليه فراح مع الناس

מ אבו אומאמה בן סהל בן הונאַיף, אמר כי אמיר בן רביעה לראות סהל בן הונאַיף מתקלח, ואמר אמיר:

"מעולם לא ראיתי (נוף) כמו היום, ואף פעם לא ראתה עור שמאוחסנות טוב כמו זה"

ואז נדהם סאהל. הנביא סאַללאַללאַאַהו 'אַלאַיהי ו סלאם ואז בא אמיר. כועס הנביא אמר: "על איזה בסיס אתה רוצה להרוג את אחיו? למה אתה לא שואל ברכות (לאלה שאתה רואה)? קח אמבטיה בשבילו! אמיר אז שטוף באמבט של מים, הוא שטף את פניו, שני ידות, מרפקים, ברכיים, קצוות של הרגליים, ואת החלק הפנימי של הנדן. לאחר מכן שפכו את מי השפכים לתוך סאהל, ואז הוא הבין ועבר עם בני אדם. (משאבי אנוש מאליק)

אבן חיים רחימהאללה אמר מחלת עין ישנם שני סוגים של 'איפה האלמ נט האנושי או "עין אינס ו" איפה אלמנט ג'ין או "עין לשד.

מאום סלאמה אַלאַאַה "אַנהאַ, הנביא של וואסלאם לא ראה אשה בבית העבד שלה שפניו נראה משעמם. הנביא אמר, "רוקיה האישה הזאת, היא נחשפה איין." (ההיסטוריה של החדית '. אל בוכארי והמוסלמי).

עבור הילדים, בין עין הסימנים הם:

בכי שאינו נורמלי ואינו מפסיק
התקפים ללא כל סיבה נראית לעין
לא רוצה לינוק מאמו ללא סיבה נראית לעין.

عن عائشة قالتدخل النبي صلى الله عليه وسلم فسمع صوت صبي يبكي فقال ما لصبيكم هذا يبكي فهلا استرقيتم له من العين

עיישה ראדי "אנהה אמר: "ברגע הנביא נכנס (הבית) ואת שומע תינוק בוכה. הנביא אמר, "למה אתה בוכה תינוק? למה אתה לא קורא רוקיה (כדי להחלים ממחלה "איפה)."

מצב גוף דק מאוד
عن جابر بن عبد اللهرخص النبي صلى الله عليه وسلم لآل حزم في رقية الحية وقال لأسماء بنت عميس ما لي أرى أجسام بني أخي ضارعة تصيبهم الحاجة قالت لا ولكن العين تسرع إليهم قال ارقيهم

ג'אבר "זה ראדי כי הנביא נתן רוקהישאַה (הקלה) לילדים ג'עפר ללבוש קריאת רוקיה מעקיצות נחש. הנביא אמר בינה" תסמא אַלע, "מדוע אני רואה את הגוף של הילדים של האחים הסובלים מתת תזונה? ? האם הם רעבים "אסמא השיב:".!. אין, אבל הם פגעו עין 'אמר הנביא,' ואז לדקלם רוקיה עבורם "(ההיסטוריה של החדית ' המוסלמי.).

אז, איך להימנע "מחלת עין ?

ראשית, כאשר רואים משהו מדהים, בואו להתפלל לטובה זה.

מאת אמיר בן רביעה מצוטט "זה:

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا رأى أحدكم من أخيه أو من نفسه أو من ماله ما يعجبه فليبركه فإن العين حق

שליח וואלאם אלאיחי אללה אמר: "אם כל אחד מכם לראות משהו מדהים של אחיו, עליה או על רכושו, אז להתפלל לברך אותו, כי בעצם זה מחלת עין אמיתית (שלהם)". (אחמד)

טוב לבטא بارك الله فيه, اللهم باركعليه או משהו.

שנית, לתת לפאר אללה ווה תעלה סובהאנהו הראשון. מכיוון שרק אלוהים הוא ראוי להערכה על כל היצירות שלו מושלמות. אומר את המשפט טייבה אם מתפעל או משבח משהו. להחזיר הכל לבעלים, אלוהים לבד.

איך אם זה נחשף עין? כמה דעות עולה כי, תרופה "מונה יכול להיעשות בדרכים הבאות:

ראשית. שאלו מי לשבח (אם ידוע) לרחצת אַבלושאַנז, המים מאוחסנים לשימוש מאוחר שפכו את האדם הפגוע העין. יש להזכיר רק נשפך מהראש להרטיב את הגוף כולו. יש הטוענים ממילא לזרוק מים על הראש של אנשים שנפגעו במחלה עין אחת לשפוך מהצד האחורי.

שנית. רבים אמירת סוראט סורת אל-אח'לאץ, אל שמימי ו אנות, כסאות סעיף, אל-פאטיה ואת שני הפסוקים האחרונים של סורה אל בקארה. כמו גם קריאה-תפילת תפילת רוקייה סערעיה.

שלישית. קרא תפילה:

باسم الله أرقيك من كل شيء يؤذيك من شر كل نفس أو عين حاسد الله يشفيك باسم الله أرقيك

"בשם אללה, אני בוגד בך של כל מה כואב לך, ומן הרע של כל נשמה או עיניים מקנאות. יש לקוות אללה תהילה אליו ווה מרומם לרפא. בשם אללה, אני אטפל בך עם בוגד בך. "(ההיסטוריה של החדית '. המוסלמית).

باسم الله يبريك ومن كل داء يشفيك ومن شر حاسد إذا حسد وشر كل ذي عين

"בשם אללה, אני מקווה שהוא משחרר אותך מכל מחלה, ובתקווה הוא ירפא אותך, להגן עליך מפני הרוע של קנאה אם ​​הוא מתקנא ומן הרע של כל אדם שיש לו העין הרעה." (ההיסטוריה של החדית '. מוסלמי).

רביעית. סיארייה רוקיה נאמרת קריאות מלווה צונחים על שתיית מים ואז לשתות מים לאנשים שנפגעו במחלה עין ושאר שפך על גופו. הדבר נעשה על ידי הנביא אל ת'אבת בן קייס.

שתיית מים יכולים גם להיות מוחלפים עם שמן או שמן זית. ניתן גם להשתמש במים זמים ומים או גשם. מי ייתן וכולנו יינצלו והוא יכול למנוע מחלה עין. *

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "תיזהר השבח הסופי, 'עין"