לפעמים אלוהים זוכה הדת הזאת עם אנשים פאג'יר
עברית חדשות אסלאמיות, טנג'ונג ענים ירושלים - אל-חמדולה לכל ברכותיו ומתנותיו. תפילות וברכות למשרתיו ולשליחיו, הנביא מוחמד - אלהי עליא וואלאם, בני משפחה וחברים.
בחדית ארוכה, אמר הנביא סלעיהו 'אלאיחי ואסאלם,
העיסוי שלי
"אין ספק שהיא אינה נכנסת לגן עדן אלא לנשמה המוסלמית ואכן אללה יחזק את הדין הזה עם גברים פאג'ירים". (מסופר על ידי אל בוכארי ומוסלמי)
האימאם בוכארי עשה את תוכן החדית 'הזה ככותרת הפרק. כלומר, "פרק אכן, אללה מחזק (עוזר) את זה עם גברים שנעל." הוא גם במקומות חדית בפרק "הערך של צדקה נקבע בסופו של דבר."
בעוד האיסלאם מוסלמי לשים את החדית 'בפרק אסור "להרוג את עצמם".
החדית היא על אדם שהוא אמיץ מאוד בקרב. החברים מעריצים אותו. אבל סאליאלאהו הנביא 'אלאיחי ואסאלם עדים כי הוא היה תושב הגיהינום. וזה נכון לגבי המילה שלו. כשהמלחמה השתוללה, הוא נלחם בקנאות רבה ובתואר אבירות. ואז הוא נפצע קשה. עד לילה אחד לא היה מסוגל לשאת את הכאב. הוא לא יכול לחכות לפצע שלו. ואז הוא התאבד. לאחר מכן את החדשות הועבר לו סאליאלאהו, ואז הוא דיבר
الله أكبر, أشهد أنى عبد الله ورسوله
"אללה אכבר, אני מעיד כי אני משרת של אללה השליח שלו." אחר כך ציווה על בילאל לאסוף אנשים למסור,
העיסוי שלי
"אין ספק שהיא אינה נכנסת לגן עדן אלא לנשמה המוסלמית ואכן אללה יחזק את הדין הזה עם גברים פאג'ירים".
לפעמים אדם נראה נהדר בעין האנושית, אבל למעשה הוא שומר משהו שונה מזה, אז אלוהים מראה את זה בסוף חייו.
מכאן, מוסלמי אינו יכול להונות שולל על ידי צדקה שלו, כך שהוא גאה מאוד עושה אותו גאה. הוא גם לא יכול לסמוך על צדקה שלו ולשכוח את אללה מרומם. הוא תמיד צריך לפחד להיות נדחים על ידי צדקה, לבקש רחמים של אלוהים על צדקה שלו, כך חטאיו מתקבלים וסלחו. והוא צריך להמשיך לבקש תקיפות והדרכה אליו. ואכן, אללה הוא רב עוצמה על הכל, לעשות מה שהוא רוצה, ולהחליט מה הוא רוצה.
. . . אסור להוליך שולל את מוסלמי על ידי צדקה, כך שהוא גאה מאוד ועושה אותו יהיר. . .
ואכן, אדם מושחת הוא לפעמים גדול מאוד בתחום הג'יהאד, וזה טוב לצבא. בעוד קפגירנניה (שחיתות) לעצמו. הוא מאבד אותו. לכן, על המג'אהד לשים לב לכוונותיו ולתנאיו, כדי שלא יפסיד בג'יהאד שלו.
אל תבטיח מצב של מישהו
חדית זו היא גם דריסת רגל להבטחת מעמדו. לפעמים טבעו של מישהו אינו כמו זאהר. אל תמהר לשפוט. יתר על כן, העתיד של האדם הופך להיות דבר בלתי נראה עבורנו. אנחנו לא יודעים על איזה מצב אדם מת ומה גורל אללה קבע.
מה שאנחנו צריכים לציין, כל עוד אנשים עדיין בחיים, אינו בטוח מפני הוצאת דיבה. וכל עוד הוא עדיין חי, הוא עדיין יכול להשתנות.
סיפורים רבים של אנשים קודמים יכולים להיות שיעורים. ביניהם, עבדאללה בן עבדירחים, צעיר נאה, שינן את הקוראן, את הדת החכמה ואת המג'אהיד האמיץ; כפרה במסע הג'יהאד כדי להילחם ברומאים כי הם נלכדו על ידי נשים בלונדיניות יפות. הוא החליף אמונה בחוסר אמון כדי לקבל את אהבתה.
. . . כל עוד אנשים עדיין בחיים הוא לא בטוח מפני הוצאת דיבה. וכל עוד הוא עדיין חי, הוא עדיין יכול להשתנות. . .
יצוין גם, כי הפיכת החדית 'הזאת לרגלי סועודון למוסלמים אחרים, השונים מאיתג'תאד. כי מי לקחת תפקידים צעדים שונים משלנו חייב להיות יהירות, כך שהם אומרים להם רע. גרוע מכך, מזמין להתנכל לאלה הנוטלים איג'תיהאד שונים במאבק.
התאבדות בלתי חוקית
חדית זו היא גם הצעה לא לגיטימית להתאבדות ועונש חמור עליה. אחר כך הוא יעונה על ידי האופן שבו הוא התאבד.
העדה
"מי שהורג את עצמו בצורה שקיימת בעולם, הוא יעונה כך ביום הדין של אללה" (מותקפא עליא)
בחדית 'אחרת,
الذى يخنق نفسه يخنقها فى النار, والذى يطعنها يطعنها فى النار
"מי שרוצח את עצמו בצווארו, הוא יחנוק את צווארו בגיהינום. מי שמתאבד על ידי ניקובו בחפץ חד, ואז לעזאזל הוא ידקור את עצמו ככה ".
מעשים רעים במידה הנביא סאליאלאהו לא רוצה לעקוף את גופותיהם של אנשים שהתאבדו.
מאת ג 'אביר בן סאַמוראַה ראַדהייאַללאַהו 'אַנהו אמר,
أتى النبى -صلى الله عليه وسلم- برجل قتل نفسه بمشاقص فلم يصل عليه
"היה אדם שהתאבד עם חץ שהובא אל סליהו הנביא 'אלאיחי ואסאלם, אז הוא לא רוצה לעקוף אותו." (מסופר על ידי המוסלמים)
סוגר
להיות בתחום הג'האד ולהיות פעיל בג'יהאד צדקה לא צריך להיות אדם שיכור. מרגיש מובטח על ידי גן עדן הוא נסלח על חטאים ומקובל על ידי כל צדקה. כי לפעמים, אלוהים זוכה הדת הזאת עם אנשים שנעל.
ככל שאנשים נמצאים צדקה גדולה, כך גדל הסיכון להיות מעורב. הוא חייב באמת ליישר את הכוונה, לוודא את הכביש נלקח על פי סונה, חיזק את הפחד של אללה ואחריו המלך "(תקווה), רבים להתפלל התמדה, ולהגדיל את אופי הרחמים (חיבה) לאחרים כי אללה מברך את מי אהבה להפיץ רחמים. וואלהו עלם
בחדית ארוכה, אמר הנביא סלעיהו 'אלאיחי ואסאלם,
העיסוי שלי
"אין ספק שהיא אינה נכנסת לגן עדן אלא לנשמה המוסלמית ואכן אללה יחזק את הדין הזה עם גברים פאג'ירים". (מסופר על ידי אל בוכארי ומוסלמי)
האימאם בוכארי עשה את תוכן החדית 'הזה ככותרת הפרק. כלומר, "פרק אכן, אללה מחזק (עוזר) את זה עם גברים שנעל." הוא גם במקומות חדית בפרק "הערך של צדקה נקבע בסופו של דבר."
בעוד האיסלאם מוסלמי לשים את החדית 'בפרק אסור "להרוג את עצמם".
החדית היא על אדם שהוא אמיץ מאוד בקרב. החברים מעריצים אותו. אבל סאליאלאהו הנביא 'אלאיחי ואסאלם עדים כי הוא היה תושב הגיהינום. וזה נכון לגבי המילה שלו. כשהמלחמה השתוללה, הוא נלחם בקנאות רבה ובתואר אבירות. ואז הוא נפצע קשה. עד לילה אחד לא היה מסוגל לשאת את הכאב. הוא לא יכול לחכות לפצע שלו. ואז הוא התאבד. לאחר מכן את החדשות הועבר לו סאליאלאהו, ואז הוא דיבר
الله أكبر, أشهد أنى عبد الله ورسوله
"אללה אכבר, אני מעיד כי אני משרת של אללה השליח שלו." אחר כך ציווה על בילאל לאסוף אנשים למסור,
העיסוי שלי
"אין ספק שהיא אינה נכנסת לגן עדן אלא לנשמה המוסלמית ואכן אללה יחזק את הדין הזה עם גברים פאג'ירים".
לפעמים אדם נראה נהדר בעין האנושית, אבל למעשה הוא שומר משהו שונה מזה, אז אלוהים מראה את זה בסוף חייו.
מכאן, מוסלמי אינו יכול להונות שולל על ידי צדקה שלו, כך שהוא גאה מאוד עושה אותו גאה. הוא גם לא יכול לסמוך על צדקה שלו ולשכוח את אללה מרומם. הוא תמיד צריך לפחד להיות נדחים על ידי צדקה, לבקש רחמים של אלוהים על צדקה שלו, כך חטאיו מתקבלים וסלחו. והוא צריך להמשיך לבקש תקיפות והדרכה אליו. ואכן, אללה הוא רב עוצמה על הכל, לעשות מה שהוא רוצה, ולהחליט מה הוא רוצה.
. . . אסור להוליך שולל את מוסלמי על ידי צדקה, כך שהוא גאה מאוד ועושה אותו יהיר. . .
ואכן, אדם מושחת הוא לפעמים גדול מאוד בתחום הג'יהאד, וזה טוב לצבא. בעוד קפגירנניה (שחיתות) לעצמו. הוא מאבד אותו. לכן, על המג'אהד לשים לב לכוונותיו ולתנאיו, כדי שלא יפסיד בג'יהאד שלו.
אל תבטיח מצב של מישהו
חדית זו היא גם דריסת רגל להבטחת מעמדו. לפעמים טבעו של מישהו אינו כמו זאהר. אל תמהר לשפוט. יתר על כן, העתיד של האדם הופך להיות דבר בלתי נראה עבורנו. אנחנו לא יודעים על איזה מצב אדם מת ומה גורל אללה קבע.
מה שאנחנו צריכים לציין, כל עוד אנשים עדיין בחיים, אינו בטוח מפני הוצאת דיבה. וכל עוד הוא עדיין חי, הוא עדיין יכול להשתנות.
סיפורים רבים של אנשים קודמים יכולים להיות שיעורים. ביניהם, עבדאללה בן עבדירחים, צעיר נאה, שינן את הקוראן, את הדת החכמה ואת המג'אהיד האמיץ; כפרה במסע הג'יהאד כדי להילחם ברומאים כי הם נלכדו על ידי נשים בלונדיניות יפות. הוא החליף אמונה בחוסר אמון כדי לקבל את אהבתה.
. . . כל עוד אנשים עדיין בחיים הוא לא בטוח מפני הוצאת דיבה. וכל עוד הוא עדיין חי, הוא עדיין יכול להשתנות. . .
יצוין גם, כי הפיכת החדית 'הזאת לרגלי סועודון למוסלמים אחרים, השונים מאיתג'תאד. כי מי לקחת תפקידים צעדים שונים משלנו חייב להיות יהירות, כך שהם אומרים להם רע. גרוע מכך, מזמין להתנכל לאלה הנוטלים איג'תיהאד שונים במאבק.
התאבדות בלתי חוקית
חדית זו היא גם הצעה לא לגיטימית להתאבדות ועונש חמור עליה. אחר כך הוא יעונה על ידי האופן שבו הוא התאבד.
העדה
"מי שהורג את עצמו בצורה שקיימת בעולם, הוא יעונה כך ביום הדין של אללה" (מותקפא עליא)
בחדית 'אחרת,
الذى يخنق نفسه يخنقها فى النار, والذى يطعنها يطعنها فى النار
"מי שרוצח את עצמו בצווארו, הוא יחנוק את צווארו בגיהינום. מי שמתאבד על ידי ניקובו בחפץ חד, ואז לעזאזל הוא ידקור את עצמו ככה ".
מעשים רעים במידה הנביא סאליאלאהו לא רוצה לעקוף את גופותיהם של אנשים שהתאבדו.
מאת ג 'אביר בן סאַמוראַה ראַדהייאַללאַהו 'אַנהו אמר,
أتى النبى -صلى الله عليه وسلم- برجل قتل نفسه بمشاقص فلم يصل عليه
"היה אדם שהתאבד עם חץ שהובא אל סליהו הנביא 'אלאיחי ואסאלם, אז הוא לא רוצה לעקוף אותו." (מסופר על ידי המוסלמים)
סוגר
להיות בתחום הג'האד ולהיות פעיל בג'יהאד צדקה לא צריך להיות אדם שיכור. מרגיש מובטח על ידי גן עדן הוא נסלח על חטאים ומקובל על ידי כל צדקה. כי לפעמים, אלוהים זוכה הדת הזאת עם אנשים שנעל.
ככל שאנשים נמצאים צדקה גדולה, כך גדל הסיכון להיות מעורב. הוא חייב באמת ליישר את הכוונה, לוודא את הכביש נלקח על פי סונה, חיזק את הפחד של אללה ואחריו המלך "(תקווה), רבים להתפלל התמדה, ולהגדיל את אופי הרחמים (חיבה) לאחרים כי אללה מברך את מי אהבה להפיץ רחמים. וואלהו עלם
0 Response to "לפעמים אלוהים זוכה הדת הזאת עם אנשים פאג'יר"
Posting Komentar